نوشته شده توسط : نسرین معین

طراحی سایت حرفه ای با وردپرس برای هر کسب و کاری که می خواهد آنلاین شود و یا پا به دنیای کسب و کارهای آنلاین بگذارد، لازم و ضروری است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم. امروز می‌ خواهیم در مورد طراحی سایت حرفه ای بیشتر صحبت کنیم تا در مورد آن اطلاعات بیش تری داشته باشید. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

اولین قدم برای ورود به دنیای کسب و کارهای آنلاین چیست؟

اولین قدمی که معمولا کسب و کارها و استارتاپ ها برای ورود به دنیای آنلاین بر می دارند، طراحی سایت (Web design) است. در واقع سایت مهم ترین عنصر برای یک کسب و کار آنلاین محسوب می شود و مردم بر اساس ظاهر سایت شما، کسب و کار شما را قضاوت می کنند. در کسب و کارهای آنلاین بسیار مهم است که مردم راجع به شما چه نظری دارند؟ علت این امر این است که اعتماد مهم ترین دلیل موفقیت کسب و کارهای آنلاین است!

طراحی سایت حرفه ای با وردپرس به شما این اجازه را می دهد که یک ظاهر بی نظیر برای کسب و کار خود رقم بزنید. وردپرس یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا در جهان است که به شما آزادی عمل زیادی در طراحی انواع سایت های شرکتی، فروشگاهی، خبری و … می دهد. طراحی حرفه ای سایت با وردپرس را برخی از افراد دست کم می گیرند که صحیح نیست!

ورود به دنیای کسب و کار های آنلاین چه اهمیتی دارد؟

در دنیایی که همه چیز در اینترنت به فروش می رسد و تعداد افرادی که مشتری حضوری دارند، روز به روز در حال کم شدن است، ورود به دنیای آنلاین برای کسب و کارهای سنتی از اهمیت زیادی برخوردار است. ورود کسب و کارها به دنیای آنلاین بدون چالش و مشکل نیست ولی تمامی آن ها قابل حل است.

اگر می خواهید که از رقیبان خود عقب نمانید و فروش خود را به راحتی چند برابر کنید، حتما کسب و کار خود را وارد دنیای مجازی کنید. اگر نمی دانید که چطور این کار را انجام دهید، به شما توصیه می کنیم که در این زمینه کمی جست و جو در گوگل داشته باشید البته مهم ترین رکن شما برای یک کسب و کار آنلاین داشتن یک سایت است. طراحی سایت حرفه ای با وردپرس به شما این امکان را می دهد که اولین قدم ها را محکم بردارید.

 برای مشاهده ادامه این مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: مزیت های [طراحی سایت حرفه ای با وردپرس]



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین معین

ایران پمپ یکی از برندهای تولید پمپ در ایران است که با توجه به کیفیت بی نظیر محصولاتش در بازار ایران توانسته، جایگاه خوبی پیدا کند. معمولا افرادی که به دنبال پمپ آب هستند بر اساس یک سری از مشخصات و ویژگی هایی که به آن ها گفته می شود به انتخاب پمپ می پردازند! امروز می خواهیم با شما در مورد ایران پمپ و نحوه انتخاب پمپ آب بیشتر صحبت کنیم. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا در پایان بتوانید، خودتان یک پمپ را انتخاب کنید.


چگونه یک پمپ آب انتخاب کنم؟

همانطور که می دانید برای انتخاب یک پمپ آب باید از بین انواع مدل ها و برند های موجود در این زمینه انتخاب صحیحی داشته باشید. نحوه انتخاب پمپ نیاز به مهارت و تخصصی دارد که امروز در سایت ایران پمپ آن را به طور کامل برای شما به اشتراک می گذاریم.

توجه به میزان دبی و فشار پمپ

پمپ ها معمولا فقط یک وظیفه مهم دارند و آن هم این است که یک مایع را از نقطه ای به نقطه ی دیگری منتقل کنند. اگر می خواهید از ایران پمپ، یک مدل پمپ انتخاب کنید، به شما توصیه می کنیم که این نکته را در نظر داشته باشید که بین فشار و دبی پمپ رابطه معکوس وجود دارد! اگر آدم فنی نباشید احتمالا منظور ما را متوجه نشده اید. در ادامه توضیح بیشتری در این رابطه می دهیم.

مفهومی که بالا گفتیم به این معنا است که هر چه پمپ مایع بیشتری را بتواند، انتقال دهد، فشار کم تری در این بین تولید می شود و بر عکس این موضوع هم درست است که هرچه میزان کم تری مایع توسط پمپ جا به جا شود، فشار آن نیز بیشتر خواهد بود.

نوع سیالی که منتقل می شود

نکته ی دیگری که در انتخاب یک پمپ مد نظر داشته باشید، نوع سیالی است که پمپ قابل به انتقال آن است. مایعی که پمپ های ایران پمپ قادر به انتقال آن هستند، عبارت است از:

  • آب آشامیدنی
  • آب کشاورزی
  • مایعات موجود در فاضلاب های شهری
  • مایعات موجود در فاضلاب های صنعتی
  • مواد شیمیایی و سمی که انسان نمی تواند آن ها را منتقل کند!
  • مواد اشتعال پذیر و سوختنی
  • انواع مایعات اسیدی
  • و …

با توجه به نیازی که دارید، حتما در هنگام خرید پمپ به این موارد توجه کنید. پمپ های تولید شده در کارخانه ایران پمپ دارای ویژگی هایی است که در دیگر پمپ های ایرانی معمولا یافت نمی شود.

مشخصات فیزیکی و فنی پمپ

در هنگام خرید پمپ از ایران پمپ یا هر برند دیگری باید به یک سری از مشخصات توجه ویژه ای داشته باشید. در ادامه این موارد را تک به تک بررسی می کنیم تا شما در انتخاب پمپ، هوشمندانه تر عمل کنید:

دمای کاری

شاید شما بخواهید که سیالات مذاب یا با حرارت بالا یا بسیار پایین را منتقل کنید. برای این کار حتما باید پمپ شما در آن محدوده بتواند کار کند. این از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. ابتدا سعی کنید قبل از به خرید پمپ، حتما نیاز های خود را بنویسید، این کار در انتخاب یک پمپ بسیار به شما کمک می کند.

محدوده درجه حرارت

برخی از پمپ ها نمی توانند بصورت مداوم کار کنند و باید هر از گاهی خاموش باشند تا بازدهی آن ها افزایش پیدا کند. محدوده درجه حرارت به شما کمک خواهد کرد که انتخاب بهتری در این زمینه داشته باشید. شما با سوال از فروشنده هم می‌ توانید متوجه این موضوع شوید که آیا پمپ شما می تواند بصورت مداوم روشن باشد و کار کند؟ این موضوع هم متناسب با نیاز شما باید تنظیم شود.

برای مشاهده ادامه این مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: راهنمای انتخاب پمپ آب



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین معین

عمل زیبایی بینی امروزه خیلی پیشرفت کرده و طرفداران بسیاری دارد. عمل بینی بر اساس نوع بینی انجام می شود. به عنوان مثال عمل بینی گوشتی یکم سخت تر از عمل بینی استخوانی است. برای انجام دادن زیبایی بینی بهتر است بعد از تحقیقات و استفاده کردن از تجربه های دیگران به پزشک متخصص مراجعه کرد و مطمعن بود که مشکل خاصی پیش نمی آید. عمل زیبایی بینی در مشهد بسیار رایج شده است.

اکثرا افراد برای عمل زیبایی بینی اقدام می کنند. هر چند که عمل راحتی نیست و سختی های بعد عمل را باید در نظر گرفت ولی انتخاب پزشک متخصص در آسان شدن سختی ها تاثیر زیادی دارد. باید توجه کرد که نتیجه ی عمل زیبایی بینی در مشهد دائمی است. تحقیقات در مورد عمل بینی در مشهد و در اختیار داشتن اطلاعات کافی کمک می کند تا رضایت کامل از نتیجه ی جراحی داشته باشیم.

انجام عمل زیبایی بینی در مشهد از نوع گوشتی

برای انجام دادن هر کاری بهتر است اول در آن زمینه اطلاعات کافی را داشته باشیم. با کمی تحقیق میتوان دریافت که هر آنچه در مورد عمل بینی های گوشتی اظهار نظر می کنند اصلا پایه ی علمی ندارد. برخی از افراد ادعا می کنند که فرم بینی های گوشتی پایدار نیست و بعد از مدتی به حالت اولیه بر می گردد. در حالی که اصلا این موضوع صحت ندارد و میتوان مانند بینی های استخوانی با خیال راحت جراحی را انجام داد.

با انتخاب بهترین جراح زیباترین بینی را داشته باشید

درست است که برای عمل بینی گوشتی باید دقت کافی داشت و کمی سخت تر است اما همه ی عمل های بینی می تواند بهترین نتیجه را داشته باشد به شرطی که توسط کسی انجام شود که واقعا در این رشته تخصص داشته باشد.  باید حساسیت بیشتری در انتخاب پزشک خوب به خرج داد چون یک فردی که در این زمینه تخصص ندارد آسیب های جدی هم از نظر مالی هم از نظر جانی برای بیمار  وارد می کند.

آیا لیزر برای کوچک شدن بینی های گوشتی مناسب است؟

بینی های گوشتی شکل ظاهری شان پهن تر از دیگر مدل های بینی است و پوست ضخیمی دارند. برای برخی افرادی که بینی گوشتی دارند اکثرا پیشنهاد می کنند از روش جراحی لیزری استفاده کنند ولی اصلا گزینه ی مناسبی نیست و بهتر است عمل بینی را برای داشتن بینی زیبایی انتخاب کنند. برای اینکه بینی های گوشتی بعد از عمل تورم نداشته باشند از آمپول های خاصی استفاده می کنند که باید تزریق آن توسط پزشک معالج انجام شود.

برای مشاهده ادامه این مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: عمل زیبایی بینی در مشهد برای بینی گوشتی و استخوانی انجام می شود



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 شهريور 1398 | نظرات ()