نوشته شده توسط : نسرین معین

حمل خودرو‎ : افزایش ناگهانی بهای قبض آب می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ولی اولین و مهم عامل می تواند ترکیدگی لوله آب باشد که باید هر چه سریع تر محل دقیق ترکیدگی لوله تشخیص داده شود و در کمترین زمان ممکن لوله ترکیده ترمیم گردد، چرا که این نشتی آب می تواند به مرور باعث نم و رطوبت دیوار، سقف و کف منزل یا محل کارتان می شود و هزینه های بیشتری را به بار می آورد. لذا اگر متوجه افزایش ناگهانی قبض آب به خصوص در فصل سرما که ترکیدگی لوله های آب به دلیل یخ زدگی شایع تر است، شدید، حتما این مساله را جدی بگیرید و با یک بررسی کوتاه می توانید علت آن را کشف کنید.

دلایل افزایش ناگهانی بهای قبض آب

از کجا مطمئن شویم لوله آب ترکیده است؟

شایع ترین شاخصه ای که احتمال ترکیدگی لوله آب را نشان می دهد، افزایش ناگهانی قبض آب می باشد که با اندکی تامل در مبلغ هزینه های قبوض قبلی و مقایسه با میزان مصرفی ماه جاری با ماه های قبل و یا همان ماه ها در سال قبل می توانید متوجه میزان افزایش هزینه قبض آب شوید این نکته را هم در نظر داشته باشید که هر ساله و حتی بنا به دلایلی در بعضی از فصول به میزان هزینه مصرفی آب افزوده می شود. اگر با در نظر گرفتن این مساله و پارامترهای دیگر، این میزان به اندازه ی معمول و با محاسبات شما تطبیق داشت که نمی تواند دلیل نگران کننده ای داشته باشد و با اندکی صرفه جویی در مصرف آب می توانید میزان هزینه قبض آب را کاهش دهید.

ولی در صورتیکه همه جوانب را سنجیدید و باز هم میزان هزینه قبض آب بیشتر از حد معمول بود و مطمئن هستید که میزان مصرفی آب که در قبض لحاظ شده با میزان مصرفی شما تطبیق ندارد و اختلاف زیادی دارد برای اطمینان بیشتر می توانید تمامی شیرهای آب را به طور کامل ببندید و هیچ گونه مصرف آبی نداشته باشید، به سراغ کنتور آب بروید و رقم های روی آن را یادداشت کنید و سپس بعد از گذشت دو ساعت مجددا به سراغ کنتور آب رفته و رقم های آن را بخوانید اگر با رقم های قبلی متفاوت بود، اطمینان داشته باشید که آب از جایی در حال هدر رفتن است. در این صورت حتما با یک تشخیص کار ترکیدگی لولهتماس بگیرید تا از سالم بودن یا نبودن لوله های آب و فاضلاب اطمینان حاصل کنید.

چگونه می توان یک تشخیص کار مطمئن و با تجربه پیدا کرد؟

برای پیدا کردن فردی متخصص در زمینه تشخیص ترکیدگی لوله راه های زیادی وجود دارد ولی همیشه فردی با تجربه و مطمئن بهتر می تواند در رفع مشکلتان به شما کمک کند ولی پیدا کردن این فرد از چه طریقی ممکن است؟ برای متخصص تر بودن و ماهر بودن افراد فنی ملاک های مختلفی وجود دارد ولی همیشه مشتریان و کسانی که تجربه بکارگیری مهارت این افراد فنی را داشته اند، مدرکی آشکار بر مورد تایید بودن این افراد می باشد. در این بین سایت فنی کارا با آدرس www.fanikara.com با گردآوری مشخصات و اطلاعات افراد فنی در شهرهای تهران، کرج، گرگان، مشهد، اصفهان، قم و… و با رضایت سنجی از مشتریان این افراد توانسته است گلچینی از بهترین افراد متخصص در زمینه خدمات فنی در این شهرها را به کاربران خود ارائه دهد که این لیست همچنان در حال توسعه و تکمیل شدن برای سایر شهرها و سایر خدمات می باشد.

تشخیص ترکیدگی | رفع نم و رطوبت

راه های جلوگیری از افزایش ناگهانی بهای قبض آب

با ترمیم لوله ی ترکیده می توانید از هدر رفتن آب جلوگیری کنید، حال باید برای جلوگیری از ترکیدن مجدد لوله آب اقدامات پیشگیرانه ای انجام داد که از جمله این اقدامات، عایق بندی لوله های آب می باشد. به خصوص در فصل زمستان اگر لوله های آب و فاضلاب عایق بندی شده باشند دچار ترکیدگی نخواهند شد در نتیجه از هدر رفتن آب و افزایش ناگهانی بهای قبض آب جلوگیری می شود. هدر رفتن آب می تواند بر اثر چکه چکه کردن آب از شیرهای آبی باشد که واشر آنها خراب شده است و نیاز به تعویض دارند اما در انجام این کار، اغلب مردم کوتاهی می کنند و متاسفانه آب زیادی هدر می رود. لذا اگر در منزل یا محل کارتان شیر آب در حال چکه چکه کردن است حتما نسبت به تعمیر و یا تعویض آن شیر هر چه سریع تر اقدام کنید تا بیشتر از این آب به هدر نرود.

از دیگر راه های جلوگیری از افزایش ناگهانی بهای قبض آب می توان به انواع راه های صرفه جویی در مصرف آب اشاره کرد که این راه ها عبارتند از:

صرفه جویی در میزان آب مصرفی در آشپزخانه

کنترل کردن عدم نشتی لوله های آب و فاضلاب

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه مخصوص برای اطمینان از محل دقیق لوله ترکیده



:: برچسب‌ها: حمل خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین معین

گروه گردشگری و مشاوره سفر مسافر سلام، یکی از سایت‌های معتبر و فعال در زمینه رزرو آنلاین هتل در سطح کشور می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به سایت رزرواسیون مسافر سلام هتل خود را به‌راحتی رزرو نمایید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه وبلاگ ما، مقالاتی مرتبط با هتل‌ مورد نظر خود، مطالعه فرمایید. از دیگر راه‌های رزرو هتل از طریق مسافر سلام تماس با شماره تلفن زیر می‌باشد. همکاران ما در بخش پشتیبانی و فروش به‌صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما عزیزان می‌باشند.

شماره تماس پشتیبانی و فروش مسافر سلام: 33692431-051

مقالات مرتبط با این هتل:

  • آدرس هتل توحید نوین مشهد بر روی نقشه
  • شماره تلفن هتل توحید نوین چیست؟
  • عکس هتل توحید نوین

مقالات مرتبط با نظرات دیگر هتل‌ها:

  • زائران حرم امام رضا علیه السلام درباره هتل کارن چه می‌گویند؟
  • نظرات درباره هتل مدینه الرضا
  • نظرات زائرین حرم امام رضا علیه‌السلام درباره هتل جواهر شرق
  • نقد و بررسی نظرات مهمانان و مسافران هتل آرمان مشهد
  • نظرات درباره هتل آپارتمان حیات شرق
  • نظرات درباره هتل الماس مشهد
  • نظرات درباره هتل بین المللی قصر
  • نظرات درباره هتل درویشی
  • نظرات در مورد هتل ایران زمین مشهد

مسافر سلام قصد دارد یکی از فاکتورهای مناسب جهت انتخاب یک هتل خوب و دلخواه را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. نقد و بررسی نظرات مهمانان هتل توحید نوین می‌تواند گزینه خوبی برای تصمیم‌گیری شما در انتخاب این هتل باشد. در این مقاله تعدادی از نظرات مهمانان این هتل را که از سایت‌های معتبر رزرو هتل، گرفته شده‌اند برایتان گذاشته‌ایم تا به نقد و بررسی نظرات مهمانان هتل توحید نوین بپردازیم. تا انتها مقاله با ما همراه باشید.

شهر مشهد به‌ دلیل قرار گرفتن بارگاه ملکوتی امام رضا علیه‌السلام در آن، سالانه مورد استقبال جمع زیادی از زائران و گردشگران داخلی و خارجی در تمام ایام سال قرار می‌گیرد. رزرو هتل یکی از مهمترین اموری است که هر مسافری قبل از سفر باید آن را انجام دهد تا نگران محل اقامت خود نباشد. هتل سه ستاره توحید نوین مشهد می‌تواند گزینه خوبی برای اقامت شما در شهر مشهد باشد. این هتل فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر دارد و شما امکان پیاده‌روی تا حرم مطهر را دارید.

رستوران هتل توحید نوین مشهد, رزرواسیون مسافر سلام

نقد و بررسی نظرات مهمانان هتل توحید نوین

نظراتی که در این بخش برایتان گذاشته‌ایم، نظرات واقعی مهمانان هتل توحید نوین می‌باشد که در سایت‌های معتبر رزرواسیون ثبت شده‌اند.

جدیدترین نظر را آقای سپهر.ن در تاریخ 25 خرداد 1397 گذاشته‌اند که به شرح زیر می‌باشد:

  • سلام. ما الان در هتل توحید نوین اقامت داریم. واقعاً خییییلییی عالیه. همه چیزش در حد استاندارد و خوب هست. پرسنل بسیار محترمانه برخورد میکنن.

نظر مهمان دیگر هتل به نام خانم مینا قاسمی عزیز که در تاریخ 8 اردیبهشت 1397 در این هتل اقامت داشته‌اند، اینگونه می‌باشد:

  • هتل عالی بود و مشکلی نداشتم از اقامت در این هتل کاملاً راضی بودم.

جناب آقای سعید میرزایی که در تاریخ 2 اردیبهشت 97 در این هتل اقامت داشته‌اند نظرشان این است:

  • من در ایام نوروز به مشهد سفر کردم و با مشورت گروه مسافرسلام این هتل رو رزرو کرده بودم و واقعاً راضی بودم از هتل. امکاناتش و برخورد پرسنل خیلی خوب بود.

خانم زهرا بابایی از مهمانان سال 1396 هتل توحید نوین می‌باشند که نظرشان به این شرح است:

  • هتل خیلی خوشگلی بود. به نظر من امکاناتش بیشتر از یک هتل ۳ ستاره بود.

ایران اسلامی عزیز که در تاریخ 4 دی 1396 در این هتل اقامت داشته‌اند نظرشان را اینگونه بیان کرده‌اند:

  • هتل توحید نوین جز بهترین و ارزونترین هتل‌هایی بود که من تو مشهد رفتم. خیلی جالبه که من قبل از اینکه برم تو این هتل اطلاعات زیادی نداشتم و مطمئن نبودم که با توجه به هزینه‌ای که دارم میکنم هتل خوبی باشه. ولی بعد از اقامتم دوست داشتم بیشتر بمونم چون خیلی تو هزینه‌هام صرفه‌جویی شده بود و از همه امکانات هتل هم راضی بودم. من این هتل رو به همه اونهایی که میخوان برن مشهد و صرفه‌جویی کنن توی هزینه‌هاشون توصیه میکنم.

سرکار خانم مریم حبیب‌زاده مهمان 15 اسفند 1396 در ارتباط با این هتل نوشته‌اند:

  • امکانات هتل توحید نوین در مشهد در حد اعلا بود. صبحانه ناهار شامش خیلی عالی بود. روز دوم ناهار بوقلمون رو میزش داشت. ولی کوچه هتل خیلی شلوغ و پر از ترافیک بود ماشینمون رو توی یک پارکینگ عمومی گذاشتیم و زمان ۳ دقیقه‌ای تا حرم پیاده‌روی داشتیم. از تمام پرسنل هتل کمال تشکر را داریم.

اتاق های هتل توحید نوین, رزرواسیون مسافر سلام

مهمان سال 1395 این هتل درباره این هتل اینگونه نوشته‌اند:

جناب آقا یا سرکار خانم م.حسین پور مهمان 24 دی 1395

  • من و همسرم در تاریخ ۹۵/۱۰/۲۱ با تور از رشت به این هتل رفتم پرواز، ترانسفر و هزینه هتل از قبل پرداخت شده بود. وقتی که وارد هتل شدیم از طرف مسئول پذیرش برخورد خیلی خوبی صورت گرفت و زمانیکه متوجه شدند ما برای ماه عسل به مشهد آمده‌ایم. بدون هیچ چشم داشتی اتاق معمولی ما رو که از قبل رزرو شده بود به یک اتاق ویژه vip تغییر دادند. اتاق vip خیلی لوکس و تمیز بود دارای ۲ دستشویی و حمام مجزا بود. ما ۴ شب در این هتل اقامت داشتیم بصرف (صبحانه، ناهار و شام)، کل پذیرایی این ۳ وعده بصورت سلف سرویس و با غذاهای متنوع و خوشمزه و دلچسب بود. از مهمترین ویژگی‌های این هتل ۳ ستاره تاپ: ۱- نزدیکی به حرم آقا امام رضا ۲- احترام و توجه به مهمانان ۳- نظافت و تمیز بودن کل هتل ۴- غذاهای متنوع و دلچسب ۵- زیبایی و لوکس بودن لابی و راهروهای هتل جا داره در اینجا از آقای پیغمبری و سایر همکارانشون در این هتل نهایت تشکر و قدردانی رو داشته باشم.

پیشنهاد مسافر سلام برای یک اقامت مجلل در هتلی 3 ستاره که فاصله کمی نیز با حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام داشته باشد، هتل توحید نوین مشهد می‌باشد. رزرواسیون مسافر سلام، این هتل 3 ستاره را با مناسب‌ترین قیمت نسبت به دیگر رزرواسیون‌ها، در تمامی ایام سال برایتان رزرو می‌کند. روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحه رزرو هتل بروید و امکانات و اتاق‌های آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل آن را رزرو نمایید.

صفحه رزرو هتل توحید نوین

خواننده گرامی اگر تمایل به اطلاع از تخفیف‌های رزرواسیون مسافر سلام دارید می‌توانید در کانال تلگرام و یا اینستاگرام ما عضو شوید. مسافر سلام در تمام ایام سال برای اکثر هتل‌های کشور به‌خصوص شهرهای مشهد، تهران، شیراز، اصفهان و کیش تخفیف‌های ویژه دارد.

 

منبع: هتل مشهد مشهد



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین معین

سفر به شهر تبریز، که شهری زیبا با مناظر طبیعی فراوان می‌باشد، می‌تواند یکی از بهترین و به یاد ماندنی‌ترین سفرهای شما باشد. اقامت در هتل پارس تبریز می‌تواند خاطره‌ای زیبا را در این شهر برایتان رقم بزند. در این مقاله تجربه صرف غذا در رستوران گردان هتل پارس تبریز را برایتان آورده‌ایم. گروه گردشگری و مشاوره سفر مسافر سلام، با ارائه خدمات رزرو آنلاین هتل، در تمامی شهرهای ایران، یکی از محبوب‌ترین رزرواسیون‌های ایران می‌باشد. همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان و ارائه مشاوره جهت انتخاب هتل در شهر مورد نظرتان می‌باشند.

شماره تماس پشتیبانی و فروش مسافر سلام: 33692431-051

  • صفحه رزرو هتل های تبریز
  • صفحه رزرو هتل پارس ائل گلی تبریز
  • جاذبه های گردشگری شهر تبریز

مقالات مرتبط:

  • گردش در شهر اولین ها و اقامت در هتل پارس ائل گلی
  • عمارت ائل گلی
  • اولین کافه در باغ شهر ایران

هتل پنج ستاره پارس ائل گلی تبریز در سال 1380 با نمای زیبا شیشه‌ای در بام تبریز، مشرف به پارک ائل گلی افتتاح گردیده است. این هتل در 17 طبقه که شامل 178 واحد اقامتی از قبیل اتاق یک‌تخته، دو‌تخته و سوئیت دو‌خوابه می‌باشد، آماده پذیرایی از مهمانان گرامی خود با بهترین خدمات و به‌روزترین و مدرن‌ترین امکانات می‌باشد. هتل پارس تبریز بی‌شک یکی از بهترین هتل‌های ایران در شهر تبریز است و اکثر مسافرانی که در این هتل اقامت داشته‌اند از امکانات، خدمات و رفاه این هتل رضایت داشته‌اند.

رستوران‌های زنجیره‌ای پارس از جمله رستوران‌های معروف در ایران هستند که با منو غذایی خوب و کامل و محیطی زیبا و دلنشین آماده پذیرایی از شما عزیزان می‌باشند. پرسنل با سابقه این رستوران‌ها با تسلط به سه زبان انگلیسی، عربی و ترکی از مهمانان گرامی پذیرایی می‌کنند. وجود رستوران‌های متنوع یکی از ویژگی‌های تاپ این هتل می‌باشد. در زیر به معرفی این رستوران‌ها پرداخته‌ایم.

 رستوران هتل پارس, گروه مشاوره سفر مسافر سلام

رستوران‌های طبقه همکف هتل پارس تبریز

  • رستوران یاقوت: واقع در طبقه همکف با ظرفیت 100 الی 120 نفر و سرو انواع غذاهای ایرانی
  • رستوران زمرد: واقع در طبقه همکف با ظرفیت 300 الی 350 نفر و سرو انواع غذاهای ایرانی
  • رستوران الماس: واقع در طبقه همکف با ظرفیت 70 نفر و سرو انواع غذاهای ایرانی
  • کافی شاپ هتل: واقع در طبقه همکف و سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و غیره

تجربه صرف غذا در رستوران گردان هتل پارس تبریز

دعوت عزیزانتان به رستوران گردان هتل پارس تبریز می‌تواند یک خاطره به‌یادماندنی را برایشان رقم بزند. این رستوران گردان که در بام هتل پارس تبریز واقع شده است، با چشم‌اندازی زیبا و بی‌نظیر از شهر اولین‌ها، تبریز، پارک و باغ وحش ائل گلی و غیره لحظات بی‌نظیری را برایتان به ارمغان خواهد آورد. طعم لذیذ غذاهای ایرانی و فرنگی، پیش غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های دلپذیر شما را متحیر خواهد کرد.

ظرفیت رستوران گردان هتل پارس تبریز 120 الی 150 نفر می‌باشد. رستوران گردان هتل پارس تبریز, رزرواسیون مسافر سلام

ساعات پذیرایی در رستوران گردان هتل پارس تبریز

ساعت ارائه خدمات در وعده صبحانه: 7:00 الی 10:00 ساعت ارائه خدمات در وعده ناهار: 13:00 الی 15:30 ساعت ارائه خدمات در وعده شام: 20:00 الی 22:30 از دیگر سالن‌های پذیرایی هتل پارس تبریز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سالن ضیافت
  • اتاق عقد
  • سالن کنفرانس و آمفی تئاتر
  • دو سالن VIP

گروه گردشگری و مشاوره سفر مسافر سلام رزرو هتل پنج ستاره پارس ائل گلی تبریز و گذراندن یک شب خاطره‌انگیز در رستوران گردان آن را به شما عزیزان توصیه می‌کند.

آدرس رستوران گردان هتل پارس تبریز: آذربایجان شرقی - تبریز - جنب پارک ائل گلی - هتل پارس ائل گلی.

 

منبع: ارزانترین هتل مشهد



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین معین

مسافر سلام با کادری جوان و باتجربه کار رزرو هتل به صورت آنلاین، ارائه تورهای گردشگری داخل شهر و تورهای مسافرتی و دیگر خدمات گردشگری را به صورت 24 ساعته با متخصصین در حوزه گردشگری انجام می‌دهد.

با توجه به فصل گرم تابستان و هوای داغ آن در این مقاله کوله‌بار خود را بسته و به یکی از خنک‌ترین مناطق اطراف مشهد رفته تا «قلعه زو دره‌ای رعب انگیز در نزدیکی شهر کلات» را برایتان معرفی کنیم. پس تا پایان این سفر همراه خانواده شاد مسافر سلام باشید...

موقعیت جغرافیایی قلعه زو

روستای قلعه زو در دهستان کبودگنبد واقع در شهرستان کلات است، این روستا از سمت شمال به کشور ترکمنستان و رودخانه یکه توت و روستاهای نفطه و خلج، از جنوب و جنوب غرب منطقه ته‌شوری و جاده مشهد-کلات، از مغرب به روستای سیرزار و از مشرق به روستای آقداش محدود می‏‌شود. مختصات جغرافیایی ۵۹ درجه و ۵۴ دقیقه طول شرقی و ۳۶ درجه و ۵۶ دقیقه عرض شمالی در ۱۸ کیلومتری شمال شرقی شهر کلات و ۱۷۰ کیلومتری شمال مشهد قرار دارد.

معنای قله زو که برگرفته از موقعیت جغرافیایی آن است اجتماع دو کلمه متناقض «کوه‌های مرتفع» و «دره‌های عمیق» است. در شرق دره روستایی به همین نام قرار گرفته است. محل فعلی روستا در شیب ملایم دامنه کوه واقع شده است.

روستای قلعه زو, جاذبه دیدنی, گروه گردشگری مسافر سلام

دره‌ای رعب انگیز

دره قله زو در طول مسیر ۱۰ کیلومتری‌اش تا ۲۰۰ متر هم عمق دارد و عرض تقریبی آن بین ۱۰ تا ۱۲۰ متر متغیر است. دره‌های عمیق قله زو از نظر زمین‌شناسی سه دوره زمین‌شناسی در آن پیداست. دره از دو طرف با دیواره‌های نسبتاً صاف و یک دستی آغاز می‌شود و در میانه درازای خود به سطح شیبی می‌رسد که دیواره‌ها را به کف دره می‌رسانند. دره، در حاشیه جاده سیرزار به قله زو، کامل پهن و آفتاب‌گیر است و جز عمق دلهره‌آورش، شگفتی دیگری ندارد.

جاده روستای قلعه زو، به خاطر دره عمیقش هوای آرام همراه با باد شدیدی دارد. البته عمق شدید دره، ماجراهای دیگری را هم شکل می‌دهد. پرنده‌های شکاری که در آسمان دره پرواز می‌کنند تا بتوانند از آن بالا طعمه‌هایشان را زیر نظر بگیرند، اگر در پروازشان، میدان وسیع‌تری بگیرند و چرخ کامل‌تری بزنند، ناگهان با ارتفاع کم، روی جاده قرار می‌گیرند و می‌توانند مسافران ناآشنا به منطقه را بترسانند. دره خاکی قله زو، زیستگاه انواع جانوران و پرندگان است و به تنهایی می‌تواند یک زیست بوم کامل باشد. دال سیاه، عقاب طلایی، شاهین، کبوتر وحشی و غیره بخشی از جانورانی هستند که در دره قله زو، زیست می‌کنند.

قلعه زو, قله زو کلات

پیشینه تاریخی قلعه

قدمت روستای قلعه زو به سالیان بسیار دراز بر می‌گردد، قدمتی بیش از 5 قرن! این روستا در گذشته شاه‌نشین و محل حکمرانی تیموری بوده است. قلعه بزرگ و مخروبه تیموری در قله کوه، آثار برج‌ها، سنگرها و دیگر ابنیه به خوبی در این روستا مشاهده می‌شود. طول این دژ محکم 120 متر و عرض آن در قسمت‌های مختلف قلعه متفاوت بین 60 تا 80 متر و ضخامت دیوارها به 4 متر می‌رسد. در چهار گوشه قلعه برج‌های بلندی ساخته شده که یکی از این برج‌ها هنوز هم پابرجا و استوار است. همچنین این قلعه از جاذبه‌های گردشگری این روستا محسوب می‌شود. موقعیت این قلعه تاریخی به گونه‌ای است که می‌توان بر کلیه راه‌های ارتباطی دره‌ها و عبور و مرور افراد تا فواصل دور اشراف داشت.

ساکنان فعلی روستای قلعه زو بازماندگان و سرداران دوران نادرشاه می‌باشند که وظیفه حفاظت از دژ کلات در مقابل یاغیان ترکمن را برعهده داشتند که از مناطق کرمانشاه و سرولایت نیشابور کوچ کرده بودند. در دوران پس از نادر بیشتر زندگی خان نشینی و ارباب رعیتی بوده ‌است.

جاذبه های دیدنی

جریان رودخانه كال زو حواشی بسیار مناسبی برای گذران اوقات فراغت پدید آورده است. آبشار قلعه زو نیز به زیبایی محیط آن افزوده است.

از دیگر جاذبه‌های طبیعی روستا، چشمه‌ای در ارتفاع چهار متری كوهی است كه قلعه تیموری در آن بنا شده است. این چشمه كه از دل زمین می‌جوشد، از آب‌های آشامیدنی مشهور شیروان است. عمق زیاد سرچشمه آن، موجب گرمی آب چشمه شده است. در كنار چشمه و بین صخره‌های كوه، یک استخر طبیعی وجود دارد که آب چشمه از بالا به درون آن می‌ریزد. این استخر طبیعی به محل استحمام و شنای مردم در فصل تابستان تبدیل می‌شود.

در اطراف روستای قلعه زو، چشمه‌های كوچک دیگری نیز، با آبی سرد و گوارا وجود دارد که قسمتی از كوه‌های اطراف آن با انواع گیاهان خودرو و طبیعی پوشیده شده است.

پیرامون روستای قلعه زو، به علت وجود بز كوهی و میش، یكی از مناطق حفاظت شده و شكارگاه‌های منطقه شیروان است.

برخی از ارتفاعات اطراف روستا برای مطالعه و تحقیق در زمین‌شناسی و فسیل‌شناسی بسیار مناسب است.

خرابه‌های آرامگاه شیخ بابا یکی از زیارتگاه‌های سابق مردم، در شمال روستا به جا مانده است.

آبشار قله زو, دره رعب انگیز

آداب و رسوم و فرهنگ مردم

مردم روستای قلعه زو به زبان کردی سخن می‌گویند. اجرای انواع آوازهای محلی به زبان كردی در مراسم‌ و جشن‌های عروسی همراه با آلات موسیقی دوتار، كمانچه و قشمه در روستا رایج است.

كشتی با چوخه از جمله ورزش‌ها و بازی‌های محلی روستاست.

پوشاک برخی از افراد میانسال شبیه به لباس كردی است. این لباس‌ها شامل كلاهی خاص و نیم‌تنه پشمی است. زنان در مراسم و جشن‌های محلی از لباس‌های محلی و قومی خود استفاده می‌كنند.

اکثر مردم روستا به کشاورزی و دامداری مشغول اند.

انواع غذاهای گوشتی مانند: آبگوشت، كباب و همچنین انواع آش‌های رشته و دوغ در روستا تهیه می‌شود. طبخ انواع اشكنه و فطیر مسكه (نوعی نان محلی) در روستا رواج دارد.

راه دسترسی

این روستا از طریق شهرهای شیروان و بجنورد با جاده‌های مناسب و آسفالت قابل دسترسی است.

برای اطلاع از دیگر مناطق خنک اطراف مشهد برای سفرهای یک روزه در تابستان در اینجا کلیک کنید.

راه دسترسی به قله زو, گروه رزرواسیون مسافر سلام

در پایان امیدواریم از این سفر لذت برده باشید و چنانچه قصد سفر به قلعه زو و کلات نادری را داشتید اقامت خود را به ما بسپارید تا لحظات خاطره‌انگیزی را برایتان به ارمغان آوریم. اقامتگاه‌های نزدیک این قلعه هتل رضا و هتل جهانگرد هستند برای رزرو هتل های اطراف مشهد به صفحه ما بروید و یا با شماره زیر تماس بگیرید. شماره رزرو هتل های اطراف مشهد: 33692431-051

 

منبع: هتل های مشهد با قیمت مناسب



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین معین

  بالاخره ورژن ۲ اپلیکیشن اندروید ووکامرس آنلاینر منتشر شد. در این نسخه از فروشگاه ساز اندروید امکانات فوق العاده ای اضافه شده و همچنین یکسری موارد اعلامی از سوی کاربران برطرف شده. نکته ای که حتما برای شما خوشحال کننده اس اینه که پشتیبانی از سیستم چند فروشندگی قرار بود در آپدیت ۳ پیاده سازی بشه که در این آپدیت اجرا شد :) بعلاوه امکاناتی که در هیچ اپ دیگه ای یا پیدا نمیکنید یا رایگان پیدا نمیکنید چون یکسری از مشتریان اعلام کردند که سایر اپ ها براشون هزینه مجزا دارن دریافت میکنن. برای اطلاع از قیمت اپلیکیشن فروشگاهی آنلاینر میتونید به این آدرس اپلیکیشن فروشگاه ساز مراجعه کنید.  

لیست امکانات جدید و تغییرات ورژن ۲ اپلیکیشن:

۱- امکان تعیین رنگ اپلیکیشن

ازین به بعد میتونید از تنظیمات اپلیکیشن برای اپلیکیشن فروشگاه ساز تون بعلاوه لوگو ها و عنوانش رنگبندی اپلیکیشن تون رو هم تعیین کنید. در تنظیمات اپلیکیشن ۲ فیلد با نام های رنگ اصلی اپ و رنگ مکمل اپ که میتونید برای هرکدوم از این فیلد ها ۱۶ میلیون رنگ رو انتخاب کنید. راهنمایی: معمولا برای دریافت نتیجه بهتر رنگ مکمل رو مقداری روشن تر و یا تیره تر از رنگ اصلی انتخاب میکنند ولی با این حال شما در انتخاب رنگ بندی اپلیکیشن اندرویدتوون کاملا مختارید :) [caption id="attachment_23705" align="aligncenter" width="730"]رنگبندی اپلیکیشن رنگبندی اپلیکیشن[/caption]

۲- امکان تست ۴۸ ساعته رایگان اپلیکیشن اندروید

با وارد کردن نام کاربری و پسورد demo - demo در اپلیکیشن دموی آنلاینر میتونید اون رو به سایت خودتون متصل کنید و به مدت ۴۸ ساعت تست و تمامی قسمت های اون رو با سایت خودتون امتحان کنید.   آموزش ساخت اپلیکیشن آندروید برای سایت و تست ۴۸ ساعته به همراه ویدیو [caption id="attachment_23703" align="aligncenter" width="730"]۴۸ ساعت تست ۴۸ ساعت تست[/caption]  

۳- امکان تغییر دامنه اپلیکیشن رایگان

کاربران عزیز ازین پس میتونند دامنه مورد استفاده پروژه فروشگاه اندروید شون رو یکبار بصورت رایگان تعویض و بیشتر از یکبار با هزینه ای جزئی تغییر بدن و روی یک سایت دیگه اپلیکیشن رو استفاده کنند. [caption id="attachment_23702" align="aligncenter" width="730"]امکان تغییر دامنه اپلیکیشن رایگان امکان تغییر دامنه اپلیکیشن رایگان[/caption]  

۴- پشتیبانی از سیستم چند فروشندگی

در ورژن ۲ اپلیکیشن اندروید ووکامرس پشتیبانی از (سیستم چند فروشندگی دکان) نیز پیش بینی شده است. بطوری که اگر سایت شما از سیستم دکان استفاده میکند، بصورت خودکار اطلاعات فروشنده هر محصول در اپلیکیشن نیز نمایش داده خواهد شد. بعلاوه اینکه دقیقا مانند سایتتان در اپلیکیشن صفحه ای برای هر فروشنده نیز طراحی شده تا محصولات هر فروشنده (به همراه اطلاعات فروشنده عنوان - آدرس - تماس - آواتار - بنر و ...) بصورت مجزا در صفحه ای خاص نمایش داده شود. همچنین اگر هزینه حمل و نقل مجزا اگر برای سیستم دکان تنظیم کرده باشید در اپلیکیشن نیز پشتیبانی خواهد شد. آموزش فعال سازی سیستم چند فروشندگی [caption id="attachment_23738" align="aligncenter" width="730"]پشتیبانی از (سیستم چند فروشندگی دکان) پشتیبانی از (سیستم چند فروشندگی دکان)[/caption]  

۵- نمودار قیمت (محصولات ساده و متغیر)

نمایش نمودار قیمت دلخواه برای محصولات ساده و متغیر یک امکان ویژه و خاص هست که باعث میشه نرم افزار فروشگاه ساز اندروید شما از سایر همکاراتون یک سر و گردن بالاتر باشه. [caption id="attachment_23704" align="aligncenter" width="730"]نمایش نمودار قیمت دلخواه برای محصولات ساده و متغیر نمایش نمودار قیمت دلخواه برای محصولات ساده و متغیر[/caption]  

۶- امکان افزودن منوی دلخواه و درج آیکن های شبکه اجتماعی

امکان افزودن منوی دلخواه به تعداد نامحدود هم در این ورژن اضافه شده. طوری که میتونید انواع آیتم منو با انواع لینک رو بسازید. (لینک آرشیو و محصول درون برنامه ای - لینک خارجی به سایت - لینک تماس - لینک تلگرام - لینک اینستاگرام) [caption id="attachment_23656" align="aligncenter" width="490"]امکان افزودن منوی دلخواه به تعداد نامحدود امکان افزودن منوی دلخواه به تعداد نامحدود[/caption]  

۷- پیاده سازی سیستم پرداخت درون برنامه ای (به همراه امکان فعال و غیر فعال سازی)

در این ورژن امکان فعال سازی پرداخت درون برنامه ای وجود داره تا دوستانی که میخوان مشتریانشون هنگام پرداخت از اپلیکیشن خارج نشن هم مشکلی نداشته باشن.

 

۸- بخش اطلاعیه ها

توسط این بخش میتونید اطلاعیه هایی رو تنها برای کاربران اپلیکیشن تون در نظر بگیرید تا در اپ بهشون دسترسی داشته باشن.

 

۹- آخرین بازدیدهای کاربر

آخرین محصولاتی که کاربر از اونها بازدید کرده رو میتونه در این صفحه از پنل کاربریش در دسترس داشته باشه.

 

۱۰- امکان افزودن دکمه دلخواه به صفحه درباره ما

در صفحه درباره ما امکان اضافه کردن یک دکمه با متن و لینک دلخواه پیاده سازی شده. مثال: دکمه مشاهده سایت [caption id="attachment_23653" align="aligncenter" width="512"]امکان اضافه کردن یک دکمه با متن و لینک دلخواه امکان اضافه کردن یک دکمه با متن و لینک دلخواه[/caption]

۱۱- امکان نمایش ویدیو صوت و تصویر در توضیحات محصول

به درخواست یکسری از کاربران امکان نمایش ویدیو ها و تصاویر و فایل های صوتی موجود در توضیحات محصول نیز در ورژن ۲ اپلیکیشن اندروید ووکامرس طراحی شد. کاملا نیتیو هم طراحی شد :) ینی وب ویو نیست. [caption id="attachment_23659" align="aligncenter" width="517"]امکان نمایش ویدیو ها و تصاویر و فایل های صوتی موجود در توضیحات محصول امکان نمایش ویدیو ها و تصاویر و فایل های صوتی موجود در توضیحات محصول[/caption]  

۱۲- ارتقاء و باز طراحی پنل کاربری

در ورژن ۲ اپلیکیشن پنل کاربری باز طراحی و به صورت زیبایی پیاده سازی شده است. [caption id="attachment_23657" align="aligncenter" width="531"]بازطراحی پنل کاربری بازطراحی پنل کاربری[/caption]

 

۱۳- پیاده سازی بلاگ در اپلیکیشن

به درخواست بسیاری از کاربران مورد پیاده سازی بلاگ در اپلیکیشن نیز در ورژن ۲ اپلیکیشن اندروید ووکامرس انجام شد و میتونید از این به بعد بلاگ سایتتون رو در اپلیکیشن نیز در دسترس کاربران قرار بدید. [caption id="attachment_23660" align="aligncenter" width="543"]پیاده سازی بلاگ در اپلیکیشن پیاده سازی بلاگ در اپلیکیشن[/caption]

 

۱۴- بهینه سازی ui اپلیکیشن

در ورژن ۲ اپلیکیشن سعی شده نقاط ضعف طراحی گرفته شده و تا حد امکان با طراحی کاربر پسند استفاده از اپلیکیشن را برای کاربران شما راحت کند.  

۱۵- پیاده سازی سیستم گالری تصاویر در صفحه محصول

با درخواست برخی کاربران این سیستم گالری تصاویر نیز در صفحه محصول پیاده سازی شد. کاربران با کلیک روی تصاویر میتوانند وارد گالری تصاویر شده و بصورت ناوبری تصاویر را مرور کنند.

 

۱۶- امکان انتخاب نوع ناوبری دسته بندی های محصولات

در ورژن اول اپلیکیشن اگر دقت کرده باشید با انتخاب یک دسته بندی وارد دسته بندی والد آن میشدید و محصولات دسته ی اصلی مشاهده میشد و مجددا باید زیر دسته را انتخاب و وارد میشدید. این سیستم از اپلیکیشن دیجیکالا الگو گرفته شده بود. جدیدا دوستانی درخواست اصلاح این مورد رو کرده بودند که با کلیک روی دسته وارد والد آن دسته نشود و مستقیما وارد آرشیو همان دسته شود. برآن شدیم که این مورد را بصورت انتخابی قرار بدیم تا سیستم ناوبری دسته بندی محصولات توسط خود صاحبان اپلیکیشن انتخاب شود.  

۱۷- نمایش متن ناموجود روی باکس محصول

در ورژن ۲ اپلیکیشن اندروید ووکامرس محصولاتی که در تنظیمات موجودی انبار اونها ناموجود ست شده باشه در باکس های محصولات صفحه اول و همچنین آرشیو اپلیکیشن و متن ناموجود نمایش داده میشه.  

۱۸- پشتیبانی از محصولات دانلودی و دانلود فوری پس از پرداخت

در نسخه ۲ با پشتیبانی از محصولات دانلود، کاربرانی که از طریق اپلیکیشن اقدام به خرید محصولات دانلودی میکنند در پنل کاربری اپلیکیشن خود میتوانند از بخش لیست سفارشات خود فایل های محصولات مربوطه را بصورت آنی دانلود و استفاده کنند.  

۱۹- پشتیبانی از محصولات خارجی

از دیگر درخواست های کاربران پشتیبانی اپ از محصولات خارجی بود که در این نسخه پیاده سازی شد. دوستانی که در فروشگاهشون از سیستم های همکاری در فروش استفاده میکنند و یا به هر دلیلی محصولات خارجی دارند ازین به بعد نسخه ۲ این اپلیکیشن این محصولات رو هم پشتیبانی میکنه.  

۲۰- تبدیل تاریخ میلادی به شمسی

برخی قسمت های ورژن قبلی اپلیکیشن تاریخ رو به میلادی نشون میداد که در این نسخه این تاریخ ها به شمسی تبدیل شدند.  

۲۱- پیاده سازی محاسبه تعداد بازدید مجزا برای اپ

در نسخه ۲ امکان محاسبه تعداد بازدید هر محصول پیاده سازی شد. به طوری که میتونید بازدید محصولات اپ رو از صفحات سایت مجزا و یا همسان تنظیم کنید.  

۲۲- امکان انتخاب نمایش توضیحات کامل و یا توضیحات کوتاه برای محصولات

امکان انتخاب نوع نمایش توضحات در پنل تنظیمات اپلیکیشن فراهم شده است. میتوانید انتخاب کنید که توضیحات کامل محصول در اپلیکیشن نمایش داده شود یا توضیحات کوتاه  

۲۳- پیاده سازی حالت کاتالوگ برای محصولاتی که قابلیت خرید ندارند و صرفا جنبه نمایشی دارند

یک نوع محصول در ورژن جدید اضافه شده به نام کاتالوگ - این نوع محصول هنگامی استفاده میشه که مدیر سایت نمیخواد محصول قابلیت خرید داشته باشه و صرفا میخواد که محصول جنبه ی نمایشی و نمایشگاهی داشته باشه. برای استفاده از این آپشن کافیه نوع محصول رو کاتالوگ انتخاب کنید.  

۲۴- رفع مشکلات اعلامی از سوی کاربران

در ورژن ۲ اپلیکیشن فروشگاه ساز بیشترین انرژی که تیم آنلاینر صرف کرد بابت رفع مشکلات اعلامی از سوی کاربران بود. مشکلات عدیده ای از جمله تداخل اپ با ssl - مشکل جستجو - منفی شدن تعداد موجودی انبار - سوالات متداول - مرتب سازی صفحات آرشیو بصورت کامل برطرف شده است.

 

منبع: قالب وردپرس فروشگاهی



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین معین

چگونه سایتمان تیتر اول گوگل قرار گیرد - آموزش تخصصی سئو سایت

همیشه برای ما سواله که چگونه سایتمان تیتر اول گوگل قرار گیرد .شاید از ابتدایی ترین کارها این باشه که بفهمیم سئو چیه؟ اهمیت سئو چیه؟ چجوری میتونیم از افزونه Yoast SEO در جهت بهبود سایتمون استفاده کنیم؟ ما در این مقاله میخوایم به صورت کامل به همه این سوالات پاسخ بدیم و به صورت تخصصی سئو یک سایت و بررسی کنیم. پس با تیم آنلاینر همراه باشین.

آموزش سئو سایت به صورت تخصصی

نکاتی که قرار است من برای شما توضیح بدم، بسیار ساده و کاربردی هستند. اما در هر صورت ممکنه همه ی شما.با این نکات موافق نباشید.ولی همه ی این نکات.طبق اصول کار سئو سایت های معتبر می باشد. وردپرس جزو بهترین ابزار های طراحی سایت است.که ده ها میلیون از وب سایت ها.توسط وردپرس.طراحی و ساخته شده است.

1- بهینه سازی وب سایت در گوگل یا سئو سایت چیست؟

سئو سایت یک حرفه ی بازاریابی است.که هدف آن بهتر دیده شدن.وب سایت ما در گوگل است. سئو تمام پارامتر هایی که برای یک وب سایت لازم است که وب سایت رتبه ی بهتری در گوگل کسب کند.و کاربر های بیشتری جذب وب سایت شوند.و موتور های جست و جو.از وب سایت مطلع شوند، را در اختیار ما قرار می دهد. برای سئو سایت پارامتر های زیادی وجود دارد مثل: کلمات کلیدی و ساخت لینک داخلی و ... در این آموزش ما در نظر داریم به شیوه ی بهینه سازی و سئو سایت های وردرس.را در گوگل و موتور های جستجوگر بپردازیم.و در نهایت شما آموزش خواهید دید.که چطور خودتان وب سایت وردپرسی.خود را سئو کنید. نکته ی مهم اینکار این است که شما قرار نیست.وب سایتتان را برای موتور های جستجوگر گوگل بهینه کنید. شما بایدتحت یک سری استاندارد ها وب سایت جذابی برای کاربرای خودتان بسازید. پس هدف اول اینکار جذب کاربر برای خود شما خواهند بود.

2- دلیل اصلی اینکه وب سایت ما نیاز به بهینه سازی و سئو دارد چیست؟

تقریبا اکثر ترافیک وب سایت ها توسط موتور های جستجوگر گوگل و بینگ و یاهو ایجاد میشود. درسته که رسانه های اجتماعی.و بقیه ی ترافیک ها در جذب بازدید کننده به سایت شما تاثیر بسزایی دارد اما موتور های جستجوگر بهترین و اصلی ترین راه هدایت کاربران اینترنتی میباشند. موتورهای جستجوگر با توجه به محتوایی که وب سایت.شما ارائه میدهد.ترافیک مناسب هدف کاربران را در اختیارش قرار میدهد.و اگر شما نتوانید.وب سایت خودتون و به این موتورهای جستجو بشناسید.و آن ها نتوانند در پایگاه داده شما را پیدا کنند.شک نکنید.که فرصت های غیر قابل باوری را از دست میدهید. اینکه کاربران چه کلماتی را تایپ میکنند.از اهمیت بالایی برخوردار است. تجربه ثابت کرده که ترافیک موتورهای.جستجو میتواند.یک شرکت یا کسب و کار را به اوج پیشرفت خود برساند.و یا باعث شکست آن شود. ترافیک هدفمند یک وب سایت میتواند.موجب تبلیغات و درآمد بی نظیر و بدون رقیب شود. پس سرمایه گذاری در بهینه سازی و سئو سایت برای موتور های جست و جو میتواند.باعث نرخ استثنایی از بازگشت سرمایه نسبت به سایر روش های بازاریابی شود.

3- چرا ما نمیتوانیم بدون بهینه سازی و سئو سایت، موتور های جستجو را به سمت وب سایت خود بفرستیم؟

درسته که موتور های جستجوگر هوشمند هستند اما باز هم نیازمند کمک ما هستند. موتور های جستجو همیشه.در پی بهبود فناوری خود برای جهت رسیدن به عمق وب سایت ها و ارسال نتایج بهتر و دقیق تر به کاربران هستند.و این مهم در نحوه ی عملکرد موتور های جستجوگر وجود دارد. شما اگر بتوانید سایت خود را به صورت درست و صحیح بهینه و سئو سازی کنید میتوانید شاهد هزاران بازدید کننده و افزایش توجه خالص، شوید. اما حتی یک حرکت اشتباه از سمت شما میتواند باعث پایین آمدن سایت در اعماق نتایج گوگل (که در دید حداقل افراد میباشد) و باعث شکست شما شود. جدا از تولید محتوا، برای موتور های جستجو سئو سایت هم میتواند باعث بالابردن رتبه ی محتوای شما شود که موتور های جستجوگر میتوانند آن را به راحتی در سیستم های پایگاه داده ی خود بیابند. با توجه به پیشرفت فضای مجازی و تبدیل شدن سریع آن ها به یک فضای رقابتی، شرکت هایی که در وب سایت خود از سئو استفاده میکنند، در جذب بازدید کننده خیلی موفق تر هستند.

4- چگونه خودمان میتوانیم سایتمان را سئو کنیم؟

سئو سایت خیلی پیچیده اما در عین حال ساده است؛ ولی اکثرا میتوانند اصول اولیه ی آن را درک کنند. حتی با اندک اطلاعات درباره ی سئو سایت می توانید تفاوت قابل توجهی در تعداد بازدید کننده های شما داشته باشد. شما میتوانید.با اندکی مطالعه در زمینه ی سئو سایت وردپرسی و کمی تمرین.میتوانید به یک متخصص در این حوزه تبدیل شوید. بسته به محدودیت زمانی هر شرکت برای سئو سایت، عملکردشان متفاوت است. برخی به صورت تخصصی کار میکنند.و برخی فقط به کلیت آن رسیدگی میکنند. در هر حال شما میتوانید.با همین نکاتی که من به شما آموزش میدهم به یک کارشناس سئو تبدیل شوید.

5- آموزش تصویری به همراه نکات سئو

تمام این راه هایی که در اینجا خواهیم گفت کاملا توسط خودتان قابل اجراست.و با پیاده سازی این نکات میتوانید قدم اول را در جهت بهبود رتبه ی وب سایت خود بردارید.

5-1- بهترین روش آدرس گذاری برای وب سایت از دید سئو در گوگل

  • ساختار Permalink یا پیوندهای یکتا

اولین چیزی که شما باید تغییر بدین، تغییر ساختار پیوندهای یکتا وب سایت است. برای اینکار باید به قسمت پنل کاربری وردرس وارد شوید. در حالت پیش فرض تنظیمات پیوند های.یکتا با id پست ذخیره شده اند (?p=<postid>) اما ترجیحا آن را روی نام پست یا داخل یک پوشه داخلی مثل وبلاگ نوشته.ها ذخیره کنید (/post-name/). [caption id="attachment_24128" align="aligncenter" width="610"]سئو سایت _ تیتر اول گوگل - چگونه سایتمان تیتر اول گوگل قرار گیرد ساختار Permalink یا پیوندهای یکتا[/caption]   در اخرین گزینه شما میتوانید ساختار سفارشی ایجاد کنید.و اگر خواستید نوشته های شما به طور پیش فرض.در یک فولدر مثل وبلاگ ذخیره شوند از کد /%blog/%postname/ استفاده کنید.

  • استفاده از www

در صورت تمایل میتوانید به تنظیمات عمومی سایت.بروید و حالت نمایش را تنظیم کنید که سایت شما را با www نمایش دهد.یا بدون آن مثلا www.example.com یا example.com. علاوه بر این اگر خواستید میتوانید تنظیمات را در گوگل وبمستر تولز هم انجام بدهید. که فقط باید وارد سایتش شوید دامنه ی ترجیحی(preferred domain) را تنظیم کنید. برای پیدا کردن آن میتوانید آن را در زیر قسمت تنظیمات بیابید.   [caption id="attachment_23247" align="aligncenter" width="368"]سئو سایت _ تیتر اول گوگل - چگونه سایتمان تیتر اول گوگل قرار گیرد استفاده از www[/caption]   این تنظیمات را میتوانید به روش زیر تغییر دهید   [caption id="attachment_23246" align="aligncenter" width="445"]سئو سایت _ تیتر اول گوگل - چگونه سایتمان تیتر اول گوگل قرار گیرد تنظیمات سایت[/caption]  

  •  کلمات توقف

کاری که شما برای بهبود سئو سایتتان برای پیوند های یکتا باید انجام بدهید، حذف کلمات توقفی از ادرس سایت است. کلماتی مثل "از" یا "و" و در زبان اینگلیسی مثل "and" و "A" و ... در نسخه های 6.1.1 و بالاتر افزونه Yoast seo به طور خودکار این کار انجام میشه و آدرس سایت شما را زیبا سازی میکند. البته دقت کنید که اگر آدرس های قبلی شما با کلمات زاید تنظیم شده است و شما با ان ادرس لینک گرفته اید بهتر است که با استفاده از ریدایرکت ان ها را به ادرس اصلی هدایت کنید.  

5-2- بهینه سازی عناوین شما برای سئو سایت

تگ عنوان از جمله مهم ترین عوامل بالا بردن رتبه ی وب سایت شما و قرار گرفتن آن در صفححه ی اول گوگل است که توسط موتور های جستجو مورد توجه قرار می گیرد و به انها می گوید که سایت شما یا هر صفحه ای که مورد نظرش است درباره ی چه مطلبی است. در ورژن های قدیمی تر وردپرس به طور پیش فرض به عنوان "نام وبلاگ" یا "عنوان پست" نمایش داده میشود ولی اگه دنبال رتبه ی بهتری هستین بهتر است که آن را تغییر بدهید تا وب سایت شما بتواند وارد رقابت شود و در صفحه اول گوگل قرار گیرد ولی توجه کنید که برای هر صفحه بیشتر از یک بار ان را بکار نبرید. برای تغییر دادن تگ عنوان پیشنهاد میکنم از بهترین افزونه سئو وردپرس Yoast seo برای آنالیز سئو سایت خود استفاده کنید.

دو نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که:

  • موتور های جستجو به کلمه هایی که در اول عنوان شما قرار میگیرند وزن بیشتری میدهند. به طوری که اگر کلمه های کلیدی خودتان را نزدیک شروع عنوان صفحه استفاده کنید، رتبه ی بهتری خواهید گرفت.
  • کاربران هنگام مواجه شدن با صفحه نتایج گوگل وقتی برای اولین بار به مطالعه ی نتایج می پردازند، اگر کلمات کلیدی شما را در اول عنوان ببینند احتمال اینکه وارد سایت شما شوند بالا میرود.

 

  • چگونه عنوان سایتمان را با افزونه ی Yoast seo چک کنیم؟

این افزونه دو بخش برای کنترل عنوان دارد. اول اینکه بعد از نصف و فعال سازی افزونه میتوانید در پنل وردپرس وارد قسمت سئو شوید و این تنظیمات را انجام دهید. از قسمت سئو به بخش عنوان و متا بروید و آنجا تنظیمات صفحه را خواهید دید. در این قسمت پست ها، الگو های عنوان را به طور پیش فرض به صورت زیر خواهید دید.   [caption id="attachment_23231" align="aligncenter" width="500"]سئو سایت _ تیتر اول گوگل - چگونه سایتمان تیتر اول گوگل قرار گیرد چگونه عنوان سایتمان را با افزونه ی Yoast seo چک کنیم؟[/caption]   که در قسمت الگو میتوانید ان را تغییر دهید. پیشنهاد من به شما این است که فقط دوقسمت اول را باقی بگذارید و بقیه را حذف کنید. (%%title%% %%page%%) %%%%sep علامت جدا کننده است که در برگه اول ان را می بینید و میتوانید آن را تغییر دهید.   [caption id="attachment_23226" align="aligncenter" width="500"]سئو سایت _ تیتر اول گوگل - چگونه سایتمان تیتر اول گوگل قرار گیرد جداکننده عنوان[/caption]  

  •  آموزش طراحی عنوان ها برای سئو کردن سایت

روش قبل حالت پیش فرض است. برای سئو سازی عنوان های هر برگه و یا نوشته سایت به شکل دلخواه هم میتوانیم کار کنیم. فقط باید به قسمت اخر هر نوشته بروید و آنالیز سئو پیج خودتان را با افزونه ی Yoast seo بررسی کنید.   [caption id="attachment_23244" align="aligncenter" width="500"]سئو سایت _ تیتر اول گوگل - چگونه سایتمان تیتر اول گوگل قرار گیرد آموزش طراحی عنوان ها برای سئو کردن سایت[/caption]   در قسمت ویرایش اسنیپت وارد قسمت تنظیمات سئو میشوید. و میتوانید الگو های پیش فرض را ویرایش کنید. اگر ویرایش اسنیپت را بزنید وارد قسمت تنظیمات سئوی عنوان سایت می شوید. در حالت پیش فرض شما همان چیزی را می بینید که در الگوها تنظیم شده بود که میتوانید ان را نادیده بگیرید و به دلخواه عنوان را دوباره بازنویسی کنید.   [caption id="attachment_23243" align="aligncenter" width="500"]سئو سایت _ تیتر اول گوگل - چگونه سایتمان تیتر اول گوگل قرار گیرد عنوان سئو[/caption]   نوار رنگی زیر هر عنوانتان نمایان گر تعداد کاراکتر هایی است که شما وارد کردید و اگر تعداد کاراکترها مناسب باشد رنگ آن سبز میشود و اگر کمتر و یا بیشتر از حد مجاز باشد به رنگ نارنجی یا قرمز تغییر رنگ می دهد توجه کنید که:

  • عنوان شما از 65 کاراکتر بیشتر نشود
  • برای بهینه سازی و سئو سایت در گوگل از کلمه ی کلیدی در عنوان استفاده کنید
  • عنوان را طوری بنویسید که کاربران را به سمت خود جذب کند

 

5-3- سئو متای توضیحات

بعد از تنظیم عنوان، متای توضیحات را بهینه کنید. متای توضیحات را موتور های جستجو استفاده میکنند تا به کاربران توضیحاتی درباره ی آن مطلب نمایش دهد. بعضی از افزونه ها اتوماتیک وار این قسمت را برای شما تکمیل میکنند (مثل پلاگین all in one seo که از بهترین پلاگین های سئو می باشد) و چند سطر اول را به عنوان متای توضیحات شما انتخاب میکند که البته بهتر است آن را ادیت کنین و جمله ای که مفهوم کار سایت شما را نشان میدهد را بجای آن تایپ کنید. پس در تکمیل این قسمت دقت ویژه ای داشته باشید تا حتما متن خوبی را انتخاب کنید. اگر به صورت خودکار آن را انتخاب کنید به این معنی است که به گوگل خودش هر متنی که خواست برای شما انتخاب کند، که حتما مورد دلخواه شما نخواهد بود خب پس با استفاده از این افزونه میتوانید تگ توضیحات خودتان را تکمیل کنید و دقت کنید که حتما از کلمه ی کلیدی هم در آن استفاده کنید و کاربران با خواندن آن برای ورود به سایتتان ترغیب شوند.

5-4- سئو تصاویر

یکی از بخش هایی که اکثرا نادیده گرفته میشود سئو تصاویر سایت است. که شما باید بخش متن جایگزین یا alt را تکمیل کنید تا موتور های جستجوگر ترافیک بیشتری به سمت سایت شما بفرستند. این کار باعث میشود تا کاربران با محتوای شما بیشتر آشنا شوند و آن را بیشتر بپسندند. yoast seo به شما یادآور میشود که تگ alt (متن جایگزین) را فراموش نکنید و تکمیلش کنید. برای متن جایگزین حتما از کلمه کلیدی هم استفاده کنید.  

5-5- نقشه سایت XML

اگر میخواهید گوگل و سایر موتور های جست و جو بدانند که سایت شما بروز است باید نقشه سایت XML را برای وب سایت وردپرسی خود تنظیم کنید. که افزونه ی Yoast این کار را برای شما انجام میدهد.

 

[caption id="attachment_23242" align="aligncenter" width="500"]سئو سایت _ تیتر اول گوگل - چگونه سایتمان تیتر اول گوگل قرار گیرد نقشه سایت XML[/caption]   وقتی شما این تنظیمات را ذخیره کنید نقشه ی سایت برای شما ساخته میشود. و شما میتوانید به طراحی بقیه ی گزینه ها بپردازید، نقشه ی سایت برای نوشته ها، صفحات، دسته ها و برچسب ها ساخته میشود. وقتی که شما یه پست جدید را منتشر میکنید نقشه سایت XML خودکار به گوگل و بینگ اطلاع میدهد که و اجازه میدهد که مطالب شما سریع تر شناسایی شود.

5-6- سئو نشانگر صفحات

لینک هایی که عموما بالای پست ها دیده میشوند. بطور مثال: صفحه اصلی > افزونه وردپرس > آموزش سئو و بهینه سازی سایت وردپرس

نشانگر صفحات به دو دلیل حائز اهمیت است:

  • به کاربران اجازه ی مسیریابی راحت میدهد و به راحتی میتوانند به سایر صفحات وردپرس حرکت کنند.
  • باعث میشود که موتور های جستجو برای تعیین ساختار سایت شما راحت تر کار کنند.

البته این نشانگر صفحات باید به صفحه ی اصلی شما لینک بازگشتی داشته باشد. دقت کنید که اگر این پست چند دسته بندی داشته باشد شما باید یکی از انها را انتخاب کنید. شما میتوانید این تنظیمات را در قسمت تنظیمات پیشرفته ی سئو پیدا کنید.

5-7- سئو تگ عنوان ها

بیشتر تم های وردپرس تنظیمات تگ های  h  را ساپورت میکند ولی بهر حال شما حتما مطمئن شوید که تگ  h1  را داشته باشید. نام وبلاگ شما باید تگ h1 باشد و در هر صفحه، پست یا دسته یندی باید فقط یکبار از تگ h1 استفاده شود و برای بقیه ی عنوان ها از تگ های h2 و h3 و ... بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید. برای ادیت این تگ ها به راحتی میتوانید وارد فایل های post.php و page.php قالب شوید.

5-8- سئو با افزایش سرعت

یکی از مهم ترین عوامل این که گوگل و بقیه موتور های جستجو چند بار در روز سایت شما حرکت میکنند و وارد صفحات شما میشوند به سرعت بارگزاری وب سایت شما بستگی دارد

فاکتور های افزایش سرعت:
  • بهینه سازی پایگاه داده که بسیار ضروری است.
  • استفاده از پلاگین wp fastet cache  سایتتان را کش کنید تا سرعتتان زیاد شود. سایر پلاگین های مشابه: wp super chache و یا w3 total cache
  • افزونه w3 total chache در کنار CDN به صورت عملکرد بی نظیری در میزان سئو سایت شما دارد

البته دقت کنید که انتخاب هاست مناسب، تصاویر و ... در سرعت وب سایت شما بی تاثیر نیستند

6- آموزش پشرفته ی سئو سایت وردپرسی و محتوای تکراری

بعد از تنظیمات عمومی وردپرس باید توجه کنید که محتوای تکراری نداشته باشید

نکته خیلی مهم:

وردپرس مطالب را بر اساس 3 خصوصیت دسته بندی میکند

  • تاریخ
  • دسته بندی
  • تگ ها

اگر شما به طور مثال در 5 صفحه محتوای یکسان داشته باشید از دید گوگل محتوای تکراری شناخته میشود که باعث میشود گوگل رتبه ی سایت شما را پایین بیاوردو پس به فکر یک راه حل بهتر باشید.

6-1- ایندکس نکردن، دنبال نکردن صفحه های آرشیو و غیر فعال کردن تعدادی از آرشیو ها

با این افزونه شما میتوانید صفحه های آرشیو را که برای سایت مناسب نیستند، ایندکس نشوند. برای این تنظیمات میتوانید وارد افزونه ی سئو، قسمت عنوان ها و متا ها شوید و وارد تب آرشیو یا بایگانی شوید.

 

[caption id="attachment_23223" align="aligncenter" width="500"]سئو سایت _ تیتر اول گوگل - چگونه سایتمان تیتر اول گوگل قرار گیرد ایندکس نکردن، دنبال نکردن صفحه های آرشیو و غیر فعال کردن تعدادی از آرشیو ها[/caption]   میتوانید تنظیمات آرشیو تاریخ را غیر فعال کرده.و به این ترتیب هر لینکی که بر اساس تاریخ استفاده شود.به صفحه ی اصلی سایت ریدایرکت شود. اگر درحال اجرا برگه نویسنده باشید، آرشیو نویسنده کاملا شبیه صفحه اصلی شما میشود و این مشکل یعنی همان محتوای تکراری. اگر این حالت سایت شماست میتوانید آن را غیر فعال کنید.تا به صفحه ی اصلی ریدایرکت شوید. یا یک noindex ,follow اضافه کنید تا در نتیجه جستجو دیده نشود. توجه داشته باشید.که لینک به آرشیو ممکن است هنوز هم توسط قالب ورپرس خروجی داشته باشد بنابراین باید جداگانه حذفشان کنید. خطای "محتوای تکراری" در بایگانی زمانی هم ممکن است اتفاق بیفتد. شما می توانید برای جلوگیری از این خطا، دقیقا مثل آرشیو نویسنده عمل کنید. در شکل می بینید که ما بایگانی نویسنده را فعال.و آن را noindex کرده ایم. اگر به تب (دیگر) در همان قسمت عنوان ها و متاها بروید.و در قسمت زیر صفحات بایگانی گزینه noindex را فعال نمایید، از نمایش دوم به بعد هر پیج مثلا مربوط به دسته بندی, تگ ها و … در نتایج جستجو جلوگیری میکنید. پس اگر میخواهید فقط صفحه اول به نمایش دربیاید گزینه ایندکس را بزنید.   [caption id="attachment_23233" align="aligncenter" width="500"]سئو سایت _ تیتر اول گوگل - چگونه سایتمان تیتر اول گوگل قرار گیرد تنظیمات متا کلی سایت[/caption]  

6-2- غیر فعال کردن آرشیو غیر ضروری

اگر وبلاگتان تنها یک نویسنده دارد، دیگر به آرشیو نویسنده نیازی ندارید، پس میتوانید با استفاده از افزونه ی سئو.آرشیو نویسنده را غیر فعال کنید. هچنین اگر نیاز به آرشیو بر اساس تاریخ ندارید، آن را هم غیر فعال کنید.

6-3- کنونیکال

تگ “rel=”canonical یکی دیگر از ابزار های مبارز با محتوای تکراری است.که اگر نسخه ی پریمویم Yoast seo را دارید. اتوماتیک وار لینک کانونیکال را برای پیج های وردپرس دریافت میکنید.  

7- معرفی 3 ابزار فوق العاده برای چک کردن سئو سایت

  [caption id="attachment_23232" align="aligncenter" width="500"]سئو سایت _ تیتر اول گوگل - چگونه سایتمان تیتر اول گوگل قرار گیرد WooRank[/caption]  

  • WooRank

یک ابزار فوق العاده برای چک کردن سئو سایت است.که رایگان یک سایت را کاملا بررسی میکند. البته نسخه ی پریمیوم معمولا امکانات بیشتری نسبت به نسخه ی رایگان آن دارد. کار سئو و بهینه سازی این سایت ۷ روز است و در نسخه پریمیوم باید ۴۹ دلار در ماه پرداخت کنید. یک نمونه گزارش خلاصه از این سایت:   [caption id="attachment_23241" align="aligncenter" width="500"]سئو سایت _ تیتر اول گوگل - چگونه سایتمان تیتر اول گوگل قرار گیرد گزارش ساده از سایت[/caption]  

این گزارش 8 بند دارد:

  • فهرست بازاریابی: مهم ترین آیتم هایی که باید برای سایت انجام دهید را در این قسمت مشاهده میکنید.
  • سئو: سایت شما را از لحاظ سئو داخل یا خارج سایت چک میکند.

کلمات کلیدی، عنوان و متای توضیحات، تعداد لینک ها، وضعیت کانونیکال www و بدون www سایت، نقشه سایت و ...

  • موبایل: ورژن اندروید سایت شما را نشان میدهد.
  • کاربرد پذیری: این مورد تعیین میکند که سایت شما از نظر کاربر پسند بودن با ارزیابی قابلیت استفاده از شیوه های مختلف بررسی می‌کند.

مثلا: وجود یک صفحه سفارشی ۴۰۴، محتوای در دید کاربران در بالای سایت، ساختار نشانه گذاری.و ...

  • فناوری: این قسمت جنبه های دیگر سایت را بررسی میکند. (مثل: استانداردهای منطبق با W3C، سئو سرعت و ...) .
  • اجتماعی: بررسی میزان محبوبیت شما در فضای اجتماعی. (مثل: اطلاعات پروفایل فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس، و غیره).
  • محلی: بررسی ارائه ی لیست سایتتان در دایرکتوری های محلی.
  • آخرین بازدید: بررسی میزان محبوبیت شما بر اساس تخمین های مختلف ترافیک.

 

  •  SEO Site Checkup

 

[caption id="attachment_23224" align="aligncenter" width="500"]سئو سایت _ تیتر اول گوگل - چگونه سایتمان تیتر اول گوگل قرار گیرد SEO Site Checkup[/caption]   این سایت یک ابزار رایگان برای بررسی سئو سایت می باشد.و سایت شما را در ۶ دسته بندی مختلف بررسی میکند. بر اساس آن تحلیل به صورت خلاصه نمره ای بر اساس موارد صحیح و یا دارای مشکل به شما میدهد.

گزارش تست سئو در این سایت:

  [caption id="attachment_23225" align="aligncenter" width="500"]سئو سایت _ تیتر اول گوگل - چگونه سایتمان تیتر اول گوگل قرار گیرد گزارش تست سئو در این سایت[/caption]    

سایت شما را از 45 ویژگی مورد بررسی قرار میدهد که من اینجا خلاصه ای از آن را بیان میکنم:

  • مسائل عمومی در سئو: بخش اطلاعات گسترده ای از سئو سایت چک میکند.

مثل استفاده از کلمه کلیدی را در مناطق مهم نشانه گذاری، وجود یک فایل robots.txt و نقشه سایت XML، رعایت استانداردهای HTML، سئو پسند بودن آدرس ها و …

  • سئو سرعت: آیتم های موثر در کاهش سرعت سایت را چک میکند (مثل اندازه ی صفحه، فشرده سازی، کش کردن، کوچک کردن و سرعت سرور و ...)
  • سرور و امنیت: شناسایی چندنکته مهم و امنیت ویژگی های سایت

مثلا: canonicalization مناسب، ظاهر شدن در لیست های سیاه، فراهم کردن دسترسی غیرضروری و نمایش اطلاعات حساس، و ...

  • رسپانسیو: قابلیت استفاده در موبایل
  • فضای مجازی
  • وب معنایی: بررسی وضعیت شما از نظر استفاده از میکرو داده ها و ساختار نشانه گذاری

 

  • Site Auditor

  [caption id="attachment_23227" align="aligncenter" width="500"]سئو سایت _ تیتر اول گوگل - چگونه سایتمان تیتر اول گوگل قرار گیرد Site Auditor[/caption]   و اما سایت Site Auditor هم سئو سایت شما را بررسی میکند. " بهینه سازی و سئو در تحلیل برای موتور های جستجو این سایت ۳۰روزه است و نسخه پولی آن ۹۹دلار در ماه است." نمونه گزارش تست شده:   [caption id="attachment_23238" align="aligncenter" width="500"]سئو سایت _ تیتر اول گوگل - چگونه سایتمان تیتر اول گوگل قرار گیرد نمونه گزارش شده Site Auditor[/caption]  

با 9 ویژگی سایت شما را از نظر سئو مورد بررسی قرار میدهد:

  • نمایش: نمایش خلاصه ی وضعیت سایت شما از نظر موتور های جستجو.

مثلا: کدام صفحه ها توسط robots.txt بلاک شدند؟.

متا تگ ها و روبات های کدام صفحات پیدا نمی شوند؟.

کدام صفحات تغییر مسیر پیدا کرده اند؟.

  • متا: مهمترین متا های سایت بررسی می شوند ( مثل عنوان های تکراری، متای توضیحات تکراری و ...).
  • محتوا: مهم ترین ویژگی های محتوای متنی سایت را ارائه میدهد (عناوین، تعداد لینک ها، تعداد کلمات، وجود یا عدم وجود محتوای تکراری و ...).
  • لینک ها: ارائه ی لیستی از لینک های داخلی و خارجی سایت ( مثل: لنگر متن، لینک های شکسته، لینکهای دنبال نشده و غیره).
  • تصاویر: تصویر شما را از نظر نام فایل، عنوان، alt، اندازه و ... بررسی میکند.
  • معنا شناسی: ارائه ی اطلاعات مربوط به عناوین سایت یعنی تگ های h1 , h2 , h3 و .... و میکرو داده ها.
  • سرعت: بررسی سرعت سایت در کامپیوتر.
  • رسپانسیو: بررسی سرعت سایت در موبایل.
  • مقایسه ی خریدن: مقایسه ای از وضعیت جستجو های متفاوت سایت.در تایم های مختلف برای بررسی مسائل و ایرادات سایت.و اینکه در طول زمان چگونه تغییر کرده است، بررسی میشود.

 منبع: آموزش نصب قالب وردپرس



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین معین

افزونه وردپرس Creator یا (Addon Creator) رو میشه گفت یک انقلاب تو صفحه ساز WPBakery عه که مطمئنا همه منتظرش بودیم. این افزونه ی بشدت خاص بهتون اجازه میده تا در کمترین زمان افزونه ی دلخواهتون رو بسازین یا از هر کدوم از +700 افزونه ای که ما منحصرا برای شما ساختیم استفاده کنین. شک نکینن که به یکبار امتحانش می ارزه چطوره دیگه روند پر پیچ و خمِ دنبال افزونه گشتن تو بسته های افزونه یا افزونه های خود وردپرس رو تمومش کنیم؟؟؟ دیگه از حالا به بعد شما میتونین هر افزونه ای که دلتون خواست رو تو چند دقیقه طراحی کنین. میتونین از اول افزونه خودتونو بسازین یا از هر افزونه ی jQuery از وب، برای شروع کارتون استفاده کنین

حالا فک میکنین با Addon Creator چه کارایی میشه انجام داد؟

  • میتونین تو کمترین زمان ممکن یه افزونه به سلیقه ی خودتون طراحی کنین
  • ما یه کتابخونه داریم که بیشتر از 700 تا افزونه داره و شما میتونین ازش استفاده کنین.... ینی اووووووف دیگه ?
  • افزونه هایی که میسازینو با مشتری هاتون اشتراک بزارین
  • افزونه های پیچیده ای مثل گالری ها و اسلاید ها رو بسازین
  • از هر مهارتی که دارین میتونین استفاده کنین مثل CSS,HTML,JS (به php نیازییدا نمیکنین)
  • ابزار های ما رو ببینین و یاد بگیرین که چجوری ازشون استفاده کنید

واقعا دیگه چیزی مونده که نداشته باشه؟؟؟

یک کتابخونه با بیش از 700 افزونه

وااااااو.... فک کن چه چیز توپی میتونه باشه خب ما واسمون اینکه شما بتونین تو زمان انتخاب افزونتون صرفه جویی کنین، خیلی مهم بود. برای همین ما بیشتر از 700 افزونه تهیه کردیم تا شما بتونین ازش استفاده کنین

  • که همشون دسته بندی شدن
  • خیلی راحت میتونین ازشون استفاده کنین
  • Setup و نصب خیلی اسونی دارن
  • تازه شما میتونین از پای بست به سلیقه ی خودتون طراحیش کنین
  • مهم تر از همه اینکه مطمئن باشین که هر جایی میتونین ازش استفاده کنین ... PC یا لپ تاپ یا گوشی و هر صفحه ای که فکر میکنین

خب حالا یکم تعریف کنیم ببینیم چیا داره

یه نکته ی خوبش اینه که با صفحه ساز WPBakery خیلی خوب ادغام میشه

  • افزونه هایی که طراحی میکنین بلافاصله تو تب افزونه های صفحه ساز WPBakery، با همه ی اپشن ها و ایتم هاش دیده میشه.
  • جدا از این توضیح هایی که بهتون دادم شما میتونین با همه ی پنل هایی مثل کشیدن و رها کردن، مرتب سازی و ...، افزونه ی خودتون اضافه کنین?
  • HTML، CSS، Javascripts Editor: ما از ویرایشگر CodeMirror برای ویرایش اسکریپت استفاده می کنیم
  • شما میتونین تو ویرایشگر HTML، CSS، JS به عنوان متغیر، سلیقه ی خودتونو تو این افزودنی ها اضافه کنین
  • موارد مدیریتی: اینم بگم که میتونین چیزی به افزونتون اضافه کنین و از اونا تو Visual Composer استفاده کنین.
  • مدیریت Intuitive Media: تو Addon Creator یک مدیریت رسانه ای وجود داره که شما میتونین با کشیدن و رها کردن تصاویر، زمینه های تصویری رو بر اساس سلیقتون، تصاویر مجازی برای گالری تون و یا هرجای دیگه تنظیم کنین.
  • مدیر Intuitive Media: خب Addon Creator یک مدیر رسانه ای ساخته شده است که شما میتونین زمینه های تصویری بر اساس سلیقتون، با کشیدن و رها کردن، تصاویر بارگذاری مجازی برای گالری و ... سفارش بدین.
  • دارایی مدیریت (Assets Manager): Assets Manager افزونه اسونی داره (فایل های CSS، فایل های JS، تصاویر، پوشه ها) که تو مدیریت فایل ساخته شده.
  • ضمن اینکه ما تمام مستندات و اموزش های تصویری رو که شما نیاز دارین رو در اختیارتون قرار دادیم. چقد خوبیم ما ?

انواع افزونه ها

خب یه چنتا افزونه بهتون معرفی میکنم برین حالشو ببرین  

  • نظرات (Reviews)
  • مشتریان (Testimonials)
  • محصولات (Products)
  • آیتم های متحرک (Hover Effects)
  • اعضای تیم (Team Members)
  • اکاردئون (Accordion)
  • زبانه ها(Tabs)
  • اسلاید ها(Slider)
  • گالری (Gallery)
  • Carousel
  • دکمه ها (Buttons)
  • جدوا قیمت ()Price Table
  • بنر(Banner)
  • Bullets
  • پیشخوان(Counter)
  • شمارش معکوس(Countdown)

منبع: قالب رایگان html 



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین معین

افزونه گروه بندی یا Groups for WooCommerce چه کاربردی دارد؟

افزونه گروه بندی برای ووکامرس یا Groups for WooCommerce که یکی از بهترین فضاهای ذخیره سازی.برای سایت شماست. با توجه به اینکه این یک افزونه بی نظیری هست میخوایم آشنا بشیم افزونه گروه بندی یا Groups for WooCommerce چه کاربردی دارد؟ تو این مقاله میخوام براتون.صفر تا صد این افزونه و توضیح بدم.( پس شش دنگ حواسا پیش من). ولی قبل از هر شروعی باید بدونین که این افزونه همونجور که از اسمش مشخصه باید قالب وردپرس داشته باشیم.و افزونه ووکامرس روی قالب نصب و فعال شده باشه. حالا میریم سراغ اینکه افزونه " گروه هایی برای ووکامرس " چی هست؟

آشنایی با افزونه MemberShips

اگر افزونه گروه هایی برای ووکامرس Groups for WooCommerce رو بر روی قالب وردپرستون نصب و بعد فعال سازی کنین، شما میتونین محیطی رو در اختیار  کاربرانی بگذارید.که شمارو دنبال میکنن.و میخوان عضو سایت شما بشن. این افزونه میتونه به اون دسته از کاربران حق عضویت سایت و بفروشه. حالا یعنی چی؟

نکته:

میتونین مقاله من و در رابطه با افزونه چیست و طریقه نصب آن چگونه است و بخونین. برای اینکه این کار انجام بشه نیازی نیست.که چندین نفر که طراح سایت هستند حق عضویت و برای تک تک کاربران انجام بدن، همه مراحل حق عضویت.به صورت خودکار انجام میشه. ولی باید بدونیم ووکامرس بر اساس محصولاتش که چی هستند، حق عضویت و به کاربراش میفروشه. یعنی این حق عضویت برای همه محصولاتش نیست. ممکنه از بین 100 محصول فقط 20 محصول برای خریداری شدن نیاز به عضو بودن داشته باشه. مثلا اگر شما چندین محصول.و از فروشگاه خریداری کردین، سیستم ووکامرس بر اساس محصولاتی که خریدین، شما رو.در دسته بندی های مختلفی قرار میده. پس تا اینجا متوجه شدیم.این افزونه در اختیار ووکامرسه و وظیفه اش مدیریت افرادی هست.که میخوان عضو سایت بشن. منتظرین بدونین رایگان هست یا نه؟ بله این افزونه کاملا رایگان هست.  

جالبه که بدونین این افزونه و میشه مثل یک محصول به دو صورت بفروشیم:

  • اول:

کاربر بابت حق عضویت مبلغی و پرداخت میکنه.و با این کارش برای همیشه عضو سایت میشه و هم هروقت خواست محصولی که رایگان نیست و بخره، هزینه به صورت خودکار از حسابش کسر میشه.

  • دوم:

کاربر میتونه حق اشتراک بگیره.( مثل گرفتن اشتراک برای روزنامه یا مجله ) تا وقتی اشتراکش فعال هست.عضو سایت هم هست ولی وقتی اشتراکش تموم بشه باید مجدد عضو سایت بشه یا میزان حق اشتراک و افزایش بده. گاهی وقتا پیش میاد شما یه حق اشتراک 1ماهه میخرین. یعنی تا یک ماه میتونین از محصولاتی خریداری کنین که نیاز به عضو بودن شماست ولی بعد از 1 هفته میزان شارژاعتبار شما صفر میشه. حالا باید چیکار کرد ؟ برای اینکه شما بتونین حسابتون و شارژ کنین.باید یه افزونه جدیدی روی قالب وردپرس نصب کنین.که خود این افزونه یه اشتراک جدیدی بهتون میده، یعنی دیگه نیاز نیست شما مجدد اشتراک بگیرین.  

افزونه های لازم وردپرس

  [caption id="attachment_22910" align="aligncenter" width="600"]| افزونه گروه بندی یا Groups for WooCommerce | افزونه گروه بندی | Groups for WooCommerce تنظیمات افزونه گروه بندی یا Groups for WooCommerce[/caption]

 

برای اینکه شما بتونین حق عضویت وب سایت خودتونو بفروشین.حالا از هر روشی، چه از طریق گروه هایی که برای ووکامرس طراحی شدن چه از طریق خود ووکامرس.باید حداقل نسخه 3.3 وردپرس و داشته باشین.و به یکی از افزونه های زیر هم احتیاج دارین:

  • Groups: 

 این افزونه دو تا قابلیت.داره، یکی دسترسی به عضویت( که راحت عضو سایت بشیم) و یکی دیگه هم مدیریت کنیم.عضویت خودمونو.

  • Groups Integration for WooCommerce :

این افزونه به شما اجازه میده که از طریق گروه هایی که ووکامرس داره عضو سایت بشین.

  • WooCommerce Subscriptions:

با خریدن محصول و پرداخت های تکراری میتونین عضو سایت بشین.    

 

منبع: قالب وردپرس فروشگاهی



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین معین

برتری قالب فروشگاهی Storefront Powerpack در چیست؟

حتما خیلی از ماها برامون پیش اومده که میخواستیم ظاهر قالب فروشگاهی خودمن و عوض کنیم و چون دانش فنی نداشتیم از این کار صرف نظر کریدم. ولی شاید ندونیم قالب های فروشگاهی وجود داره که شما میتونین هر وقتی که خواستین ظاهر فروشگاه خودتون و عوض کنین. این قالب فروشگاهی به نام " قالب فروشگاهی Storefront " فقط به اراده شما بستگی داره و حس زیبایی شناسایتون. پس معطل نکنین. ولی سوال اینه، برتری قالب فروشگاهی Storefront Powerpack چی میتونه باشه؟ با تیم آنلاینر همراه باشین تا متوجه بشین.

قالب فروشگاهی Storefront Powerpack

قبل از هرچیز بگم این برنامه قالب فروشگاهی Storefront Powerpack به طور خاص قالب فروشگاهی است و با تم ووکامرس طراحی شده است.

چگونه بدون نوشتن هیچ کدی صفحه نمایش را شخصی سازی کنیم؟

برای همه ما که میخواستیم ظاهر فروشگاهمونو تغییر بدیم، عوض کردن تم قالب خیلی کار سخت و پرزحمتی بوده.چون باید یه سری کدهارو تغییر میدادیم. ولی من الان میخوام بهتون یک قالب فروشگاهی و معرفی کنم.که میتونید هر تغییری که بخواین و در صفحه فروشگاهتون انجام بدین ولی بدون تغییر دادن یا نوشتن حتی یک خط کد. قالبی که اینقدر ازش صحبت کردیم "Powerpack Storefront" هست.اگر شما قصد دارید فروشتونو به صورت آنلاین انجام بدین.این قالب فروشگاهی بینظیرترین قالب ممکنه.از سری کارهایی که میشه انجام داد:

  • طرح Header فروشگاه و عوض کنید
  • رنگ های صفحه نمایش و تنظیم کنید
  • فونت زیبایی انتخاب کنید
  • تغییر دادن متن
  • تغییر شیوه پرداخت هزینه برای خرید محصول
  • و تقریبا هر عنصری که در صفحه نمایش هست و میتونید تغییر بدین.( باز هم میگم بدون نوشتن یا تغییر حتی یک خط کد)

و مثل شاید هر قالب دیگه ای میتونین.بلافاصله تغییرات و در صفحه " پیش نمایش" ببینین و اگر نیاز بود مجددا تغییر بدین. شما میتونین تمام تغییرات و هم در یک صفحه از محصولاتتون بدین.هم در همه صفحات. در قالب Storefront Powerpack همه چی به شما بستگی داره. بعضی از قالب های فروشگاهی، بعد از نصب و فعال سازی با بعضی از تم های سایت سازگاری ندارند.و ممکنه که طراح یا فروشنده تصمیم بگیره این قالب و حذف کنه ولی من این خبر خوش و بهتون میدم.که قالب Storefront Powerpack با تمام تم های فروشگاهی شما سازگاره

ویژگی های Powerpack

  • تنظیم طراحی سربرگ

  [caption id="attachment_24068" align="aligncenter" width="600"]| قالب فروشگاهی | قالب فروشگاهی Storefront | برتری قالب فروشگاهی Storefront Powerpack | Storefront Powerpack تنظیم طراحی سربرگ[/caption]   همونطور که توی عکس مشخصه شما به راحتی میتونین اجزایی که در هدر هستند و حذف یا اضافه کنین. اجزایی مثل:آرم، سبد خرید وغیره. انجام این کار به راحتی drag&drop کردن است.

  • استایل و ظاهر فروشگاهتونو میتونین به سلیقه خودتون انجام بدین
 
[caption id="attachment_22930" align="aligncenter" width="600"]| قالب فروشگاهی | قالب فروشگاهی Storefront | برتری قالب فروشگاهی Storefront Powerpack | Storefront Powerpack تنظیم استایل و ظاهر فروشگاه[/caption]
 
 
شما میتونین با این ویژگی رنگ قالب فروشگاهیتونو با یک کلیک انتخاب کنین و علاوه بر اون فونت قالب، حاشیه ها، و تعداد صفحاتی که شامل محصولات هستند و تنظیم کنید.
 
  • انتخاب بین گزینه های پرداخت

 

[caption id="attachment_22940" align="aligncenter" width="600"]| قالب فروشگاهی | قالب فروشگاهی Storefront | برتری قالب فروشگاهی Storefront Powerpack | Storefront Powerpack انتخاب یکی از گزینه های پرداخت[/caption]

  این ویژگی برای همه ما که خرید اینترنتی داریم خیلی آشناست. اگر این قالب و به عنوان فروشگاه انتخاب کنید، میتونید از بین گذینه هایی که برای پرداخت وجود داره،گذینه "حواس پرتی" را غیرفعال کنید و بقیه گذینه هارو برای افزایش فروش سایت، فعال کنیم.
 
  • صفحه اصلی خودتونو به راحتی یک آب خوردن ویرایش کنین.

  [caption id="attachment_22941" align="aligncenter" width="600"]| قالب فروشگاهی | قالب فروشگاهی Storefront | برتری قالب فروشگاهی Storefront Powerpack | Storefront Powerpack ویرایش کرد صفحه پیشخوان[/caption]

  هر زمانی که متن، دکمه ها و طرح صفحه اصلی و عوض کنین میتونین از یه ویرایشگر ساده که برای قاب شما طراحی شده استفاده کنین.
  • تنظیمات یک صفحه از محصول یا تمام صفحات حاوی محصول

  [caption id="attachment_22942" align="aligncenter" width="600"]| قالب فروشگاهی | قالب فروشگاهی Storefront | برتری قالب فروشگاهی Storefront Powerpack | Storefront Powerpack تنظیمات صفحات محصولات یا یک محصول خاص[/caption]   شما میتونین ظاهر گالری که عکس محصولاتتون هست و عوض کنین، متن ها و باکس هایی که نمیخواین وقتی مشتری در حال دیدن سایتتون هست و ببینه،حذف کنین و هر عملی که به ظاهر سایت مربوط میشه.
  • استایل سایت

  [caption id="attachment_22943" align="aligncenter" width="600"]| قالب فروشگاهی | قالب فروشگاهی Storefront | برتری قالب فروشگاهی Storefront Powerpack | Storefront Powerpack تنظیم کردن استایل سایت برای انواع notification[/caption]   از ویژگی های ساختاری این قالب میتونیم اشاره کنیم به اینکه، تمامی محصولات صفحه نمایش، صفحه اصلی سایت، گذینه های مورد نیاز برای خرید محصول و تمامی ظاهر سایت تحت کنترل شماست.
 


:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین معین

10 ویژگی افزونه صفحه ساز Logos Showcase Pro چیست؟

یکی از بهترین افزونه های موجود که برای طراحی صفحه سایتتون میتونین استفاده کنین، افزونه صفحه ساز Logos Showcase Pro است. تیم آنلاینر تصمیم گرفته 10 ویژگی افزونه صفحه ساز Logos Showcase Pro رو در این پست به صورت کامل توضیح بده. 10 ویژگی که هر طراح سایت باید بدونه و بهش عمل کنه.

افزونه Logos Showcase Pro

خب رسیدیم سر وقت معروفی افزونه صفحه ساز Logos Showcase Pro که یه افزونه ی ویژوال کامپوزر هست که برای WPBakery Page Builder استفاده میشه   بیاین یکم با این افزونه اشنا بشیم: این افزونه 4 نسخه داره:

  • Grid
  • Carousel (one by one)
  • Carousel (Group)
  • Perspective

سه نسخه ی آخر 2 تا پوسته ی سیاه و سفید داره. این افزونه به شما اجازه میده که یسری آیتم ها که اسم میبرم خیلی آسون تو وبسایتتون دیده بشن: لوگوها، مشتریان، شرکا، حامیان، مارک ها، اقلام نمونه کارها و ...

خب بیاین ببینیم افزونه Logos Showcase Pro چیه ویژگی هایی داره

Grid :

  • از navigation صفحه لمسی موبایل پشتیبانی میکنه
  • responsive design: که البته یه گزینه برای غیر فعال کردنش هم دارین :/
  • tooltip: اینم خودتون میتونین فعال یا غیر فعالش کنین
  • درضمن میتونین اندازه و رنگ حاشیه ی عکستونو هم فعال یا غیرفعال کنین
  • درجه ی سیاه و سفیدیش رو هم میتونین خودتون تغییر بدین
  • واسه هر تصویر هم URL تنظیم کنین
  • پارامتر blank یا self
  • پارامتر های متعددی داره تا شما افزونه ی خودتونو اون جوری که میخواین طراحی کنین
  • البته میتونین چند نمونه رو تو یه صفحه هم وارد کنین
  • آموزش و راهنمایی هم داره

    :: بازدید از این مطلب : 42
    |
    امتیاز مطلب : 0
    |
    تعداد امتیازدهندگان : 0
    |
    مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین معین

استفاده از آسمان مجازی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخونه قلب هر خونه ای هست که اگر نتپه میتونیم بگیم قلب جیب رستوران های دور خونه خوب میتپه :D ولی به دور از شوخی هر کسی دوست داره توی خونه خودش بهترین غذاها و بخوره و معمولا همه ما وقتی حوصلمون سر میره یه سری تا آشپزخونه میزنیم حتی اگر کاری نداشته باشیم. پس میتونیم بگیم طراحی در آشپزخانه یا به طور کلی طراحی دکوراسیون آشپزخانه مهمترین قسمت خونه هست که ما میتونیم با استفاده از آسمان مجازی اون و زیباتر از هر وقتی بکنیم. با من همراه باشین تا بهتون بگم چجوری :) .

آسمان مجازی در آشپزخانه

  [caption id="attachment_6190" align="aligncenter" width="500"]آسمان مجازی | طراحی دکوراسیون | دکوراسیون آشپزخانه | طراحی دکوراسیون آشپزخانه آسمان مجازی در آشپزخانه[/caption]   خب خانوما و چه بسا آقایون میدونن که آشپزخونه مهمترین قسمت هر خونه اس خصوصا که ( متاسفانه )  خانوما اکثر تایمشونو تو آشپزخونه میگذرونن و از طرفی آشپزخونه محل دور همی های خونوادس، پس مسلما نباید فضایی خشک و بی روحیه باشه. به همین دلیل باید طراحی آشپزخونه رو طوری انجام بدیم که محیطی راحت، زیبا، دلنشین و آرامش بخش باشه و خانوم خونه در اون احساس خستگی نکنه. از مهمترین کارایی که میتونیم انجام بدیم تا یه آشپزخونه ی توپ داشته باشیم دکوراسیون سقف اونه که میتونیم از سقف های کاذب مثل اسمان مجازی استفاده کنیم. آشپزخونه هم به اندازه ی بقیه ی فضای خونه در زیبا جلوه دادن خونه تاثیر داره و باید دقت زیادی در طراحی و چیدمان اون داشت.

برای استفاده از آسمان مجازی در آشپزخانه به چه نکاتی باید توجه داشت؟

برای استفاده از آسمان مجازی در آشپزخونه باید به فرم و ابعاد آشپزخونه دقت کنین. برای طرح مناسب و نصب آسمان مجازی باید به شکل، ابعاد و اندازه ی آشپزخونه توجه کنیم.مواردی مثل:

  • نور محیط آشپزخونه: 

قطعا این گذینه اصلی ترین گذینه ممکنه پس هیچوقت پشت گوش نندازین. پس سبک نورپردازی در آشپزخونه میتونه  به ایجاد محیطی آرام خیلی کمکتون کنه.

  • کوچیک و بزرگی آشپزخونه:

برای آشپزخونه های بزرگ و دلباز هیچ محدودیتی در انتخاب طرح و رنگش ندارید حتی میتونین طرح سقف آشپزخونه رو با آرگ و اپن ست کنین و یه فضای جذاب بوجود بیارین

  • ارتفاع سقفش:

اما اگه اشپزخونتون کوچیکه و سقف کوچیکی داره بهتره که از طرح های ساده برای نصب آسمان مجازی در آشپزخانه استفاده کنین

برای داشتن آسمان مجازی سقف آشپزخانه چقدر مهم است؟

اصلی ترین نکته سقف آشپزخونه هست. پس شما جزئیات سقف آشپزخونتون رو باید حتما در نظر بگیرین. مثلا میتونین تو آسمان مجازی آشپزخونتون از نورپردازی مخفی استفاده کنین و جلوه ی بیشتری بهش بدین. نورپردازی تاثیر بسزایی در زیبایی آشپزخونه داره و یه حرکت هوشمندانه در این کار میتونه باشه.

انواع نورپردازی در سقف

این مورد اونقدر حائز اهمیته که اگه شما در انتخابش دقت لازم رو نداشته باشین میتونه خیلی راحت اون زیبایی لازم رو از آشپزخونتون بگیره. پس خیلی حواستونو جمع کنین.

انواع نورپردازی مخفی سقف:

  • شیلنگ نورانی

  [caption id="attachment_6347" align="aligncenter" width="500"]آسمان مجازی | طراحی دکوراسیون | دکوراسیون آشپزخانه | طراحی دکوراسیون آشپزخانه شیلنگ نورانی نوعی نورپردازی در منزل[/caption]  

  • ریسه ال ای دی

  [caption id="attachment_6351" align="aligncenter" width="500"]آسمان مجازی | طراحی دکوراسیون | دکوراسیون آشپزخانه | طراحی دکوراسیون آشپزخانه ریسه ال ای دی نوعی نور پردازی در منزل[/caption]  

  • نورهای مخفی لیزری جدید

  [caption id="attachment_6355" align="aligncenter" width="500"]آسمان مجازی | طراحی دکوراسیون | دکوراسیون آشپزخانه | طراحی دکوراسیون آشپزخانه نورهای مخفی لیزری جدید نوعی نورپردازی در منزل[/caption]   استفاده از مواردی که گفته شد یک حرکت هوشمندانه و مدرن، برای بزرگتر جلوه دادن آشپزخونه قشنگ شماست.

نکته خیلی خیلی مهم:

استفاده از لوستر و چراغ های تزئینی و دکوراتیو رو برای بزرگتر جلوه دادن آشپزخونتون فراموش نکنین.

برای انتخاب یک طرح در سقف آشپزخونه شما 3 تا راهکار دارین:

1- اسمان مجازی یا سقف کشسان 2- کناف 3- سقف پلکسی  

آسمان مجازی

  [caption id="attachment_6022" align="aligncenter" width="500"]آسمان مجازی | طراحی دکوراسیون | دکوراسیون آشپزخانه | طراحی دکوراسیون آشپزخانه آسمان مجازی[/caption]   شما میتونین با نصب اون طبیعت رو وارد خونتون بکنین و از طرح های زنده ی طبیعت استفاده کنین که جذابیت خاصی برای منزل بخصوص آشپزخونتون داره.

چند نکته خیلی مهم در رابطه با آسمان مجازی:

  • دارای قابلیت هایی مثل کنترل نور به صورت طبیعی و مصنوعی دارد
  • قابلیت پیاده سازی هر طرح دلخواه
  •  بدون اینکه به طرح و رنگش آسیب بزنین تمیزش کنین
  • قابلیت اجرایی در انواع طرح هاست

نکته :

البته از سقف های کشسانی هم میتونین استفاده کنین. در طراحی جدید دکوراسیون داخلی سقف کشسان و اسمان مجازی مورد توجه خاصی قرار گرفته به شکلی که استفاده از اسمان مجازی و سقف کشسان در انواع ساختمان های تجاری و مسکونی رواج پیدا کرده. پس اگه میخواین یه آشپزخونه ی مدرن و جذاب داشته باشین از انواع اسمان مجازی در طراحی سقف آشپزخونه ی خودتون استفاده کنین

خبر خوب اینکه:

شما می تونین هر طرحی که مد نظرتون هست رو در طراحی سقف آشپزخونتون بکار ببرین. هیچ محدودیتی در نوع طرحتون نداره.

فقط یادتون نره که آسمان مجازی رو با توجه به سقف و سایر اجزای دکوراسیون انتخاب کنین.

   منبع: نحوه استفاده از آسمان مجازی



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 شهريور 1397 | نظرات ()