نوشته شده توسط : نسرین معین

فروش هر ساله 100 میلیارد تومان نهال در البرز
به گزارش مرور نیوز محمد تاج‌الدینی , ذکر کرد : مهمترین وظیفه های اداره جهاد کشاورزی در حوزه باغبانی حمایت از ایجاد نهال استاندارد و متوقف کردن ایجاد نهال‌های غیر استاندارد است .

او افزود : یکی از سیاست‌های ما تولید اتحادیه تعاونی‌های نهال‌کاران در جهت تصحیح ساختار ساخت و عرضه نهال استاندارد است که‌این کار با یاری موسسه پژوهش ها ثبت و مدرک بذر و نهال , اداره تعاون روستایی , اداره نظام مهندسی و مشارکت نهال‌کاران محقق خواهد شد .

نائب رئیس تولیدات گیاهی اداره جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به‌این این‌که ارزش نهال‌های تولیدی استان در حدود یکصد میلیارد تومان است , افزود : استان البرز با ایجاد هر ساله 14میلیون نهال حدود یک پنجم ایجاد کل نهال مرزو بوم را به خویش اختصاص میدهد .

این مسئول ادامه داد : در همین راستا اقداماتی اعم از شناسایی مناطق و پهنه‌های نهال‌کاری استان و احصا آمار دقیق نهال‌کاران و نهال‌های تولیدی استان جهت حمایت فنی و سرمایه‌ای از نهال‌کاران بایستی صورت بپذیرد .

او افزود : ما در صدد این هستیم که با تشکیل اتحادیه و تعاونی‌های ایجاد نهال با شناسه‌دار کردن نهال‌های تولیدی و استانداردسازی آنها نهالستان‌های استان را افزایش داده و ضمن حمایت از تولیدکنندگان , از خریداران نهال‌های تولیدی هم حمایت کرده و نهال‌های استاندارد و تندرست تحویل آنها داده شود .

برای مشاهده اخبار نظام مهندسی به سایت نظام مهندسی بروید



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : نسرین معین

به گزارش اخبارنظام مهندسی در میزگرد هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویراحمد اعضای هیئت رئیسه جدید این سازمان انتخاب گردیدند.تغییر ترکیب اعضای  هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان

 

 

تغییر ترکیب اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان

در این میزگرد احمدرضا خورشیدی بسمت رئیس، حمید اسکندری نایب رئیس اول، عمران کهزادی نایب رئیس دوم، سیاوش یوسفی دبیر و مجتبی سلیمانی بسمت خزانه دار سازمان نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب گردیدند



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | نظرات ()